Hej, nu är jag tillbaka från 2 veckor i Frankrike och en vecka i stugan i Dalarna (riktigt nära där Lappis var ser jag, åkte tom igenom Gagnef på väg till Säter och Winnerbäckkonsert!)
Jag har också hunnit jobba en vecka, men har det så stressigt att jag inte har en chans att hinna in på BT och i min övernattningslgh finns ingen dator!! Pluggar dessutom till en tenta så fritiden är verkligen minimal...
Har skummat igenom en del och sett att det fötts två barn, grattis!!!
Ser oxå att Vickan redan hunnit med att plussa(!!!), här går det undan!! Senast jag var inne försökte jag ju få dig att våga jaga pluss med mig, men det blev visst inte så mkt jagande... STORT GRATTIS iaf!!! Ska försöka följa efter så snart som möjligt!
Själv är jag i samma situation som sist jag var inne, har sett brunaktig flytning, har mensvärk och borde logiskt sett redan ha gett upp, men hoppas ändå att det bara är en liten grav-blödning. Tror iaf att jag kan ha haft ÄL denna månad och mensen verkar komma lydigt på dag 28, så det är ju alltid nåt!
Vi har verkligen kämpat på med sex varje dag i två veckor och jag tror faktiskt att plussjakten kan vara bra för vårat sexliv. Det är annars så lätt att tänka "jag är för trött, vi tar det imorgon", men med siktet inställt på pluss har man inget annat val än att köra på!
Oroar mig lite för hur vi ska lyckas få till ett plus nu dock då vi bara ses på helgerna. Kommer ju aldrig kunna pricka ÄL känns det som...
Har oxå sett att det hänt en del tråkiga grejer här, stor kram till Cicci, Lappis, Nenne och Tinga (har knappt "pratat" med nån av er här än, men eftersom jag läst tråden såpass mkt ända sedan början känns det redan som jag känner er).
Nu ska vi ut och äta på Manjana, jag har inte hunnit äta lunch så det ska bli riktigt gott!!