Izzie: Har inboxat dig min email.. Och det var absolut inte det du skrev som gjorde att jag känner som jag gör angående avslaget.. Tycker dessutom det är bättre att höra "det värsta" så att man vet hur det kan bli, och sedan bli positivt överaskad (oj vilken positiv människa jag låter som.. )än tvärt om.. Men allra bäst är väl om man hör både "bättre och sämre"..
September: Jag har juh pga mitt blod haft riklig (även om jag är van vid mitt, och inte vet hur det "ska" vara..) mens, så det har säkert med det att göra att jag tycker att det är jobbigt..
Men det är nog mest början när det blöder mycket jag tycker känns värst.. Men som sagt, jag tror att jag överlever det också..
Dessutom kommer jag juh att ha högre värden, åtminstone i början, efter förlossningen än vad jag normalt har.. För även om de sjunker, så försvinner det juh inte på en gång, utan sjunker succesivt!
Bs: Hoppas det går/gick bra med Iris första dag på dagis!
MrsB: Förstår att det känns tråkigt med din jobbsituation.. Men du får hoppas att du världens super jobb när det väl är dags för dig att börja jobba igen..!
Annars är det lugnt här, bebisen rör sig lite i mellanåt, det känns som att det verkligen börjar bli trångt nu, för det gör mer ont nu när den rör sig!
Nu ska jag duscha sen är jag bortbjuden till mamma och pappa på kladdkaka!