BS: Jag skakar fortfarande oförstående på huvudet åt all er otur.. Förstår inte hur det kan drabba samma familj så mycket skit! Får hoppas att det är som någon skrev här inne, att ni borde ha ert avklarat för en lång tid framöver!!!
Skönt att du får känna på ett liv utan ryggont..
Avslaget är jag förövrigt nästan mer rädd (kanske egentligen ordet orolig är bättre) för än själva förlossningen.. Lite fel inställning kanske, men jag tycker att det är ett litet helvete med mens i vanliga fall.. Särskilt första dagarna när det rinner mer... Och när det ska hålla i sig så länge...... Men man överlever väl det också...
Idag är det 3 veckor kvar till bf. Och det känns som man är i något slags 'ingemansland' alltså, man går och väntar lite på att något ska hända, eller något ska kännas, samtidigt som jag inte för mitt liv kan förstå att det "redan är dags".. Och dessutom kan det juh gå 1,5 månad till utan att något händer.. Så himla konstig känsla.. Men denna veckan har jag juh bara gått hemma och tänkt/känt efter, denna veckan ska jag åtminstone till sjukhuset tre dagar, så kanske jag kan skingra tankarna lite...