Herregud BS, din sommar har verligen varit speciell. Förlåt, men jag kunde inte låta bli att fnissa till lite när jag läste att din man hade slagit i huvudet på färjan. Hur är det möjligt med all otur???! Jag menar absolut inget illa och det är förstås jättesynd om din man, men vilka är oddsen liksom?
Det går säkert bra med dagisstarten imorgon. Gissar att många går tillbaka till jobbet då, det verkar ju så, inte minst bland alla trådisar. Hursomhelst önskar jag dig & Iris stort lycka till imorgon!
Telis O Lappis - Jag kan absolut förstå att ni tänker som ni gör, men än finns det chanser kvar. Så länge ni vill lovar jag att hålla tummarna stenhårt oavsett om det gäller tandborstsex, ivf el adoption. Kramar till er båda!
September - Om resan bara blir ett stressmoment så förstår jag att du hoppar den. Det går ju fler tåg... (eller flyg kanske vi ska säga...)
MSW - Det var inte min mening att skrämma dig ytterligare ang avslaget (om det nu var mitt inlägg om det för ett tag sedan som förstorade skräcken). Men jag kan inte ljuga heller. Det är inte trevligt helt enkelt. Sedan hur mycket och hur länge man blöder är säkert individuellt. För min del höll det i sig i 8 veckor, men mot slutet räckte det med trosskydd. Det är som en vanlig mens, men den pågår ju så länge att man vänjer sig. Samtidigt är det så mycket annat som händer i ditt liv då, så du kommer nog inte tänka så mycket på det ändå. Dessutom känner man sig inte snyggast i världen när man precis fött barn i vilket fall så det är väl lika bra att ta all skit på en gång.
Jag hade oxå sjukhusets nättrosor och deras blöjor i början. Ville inte ta på mig mina egna kläder när jag kände mig så saggig, men efter ett par dagar var jag redo för mina egna kläder. Ang lista så har jag en sådan på mailen som jag skicka iväg till dig om du vill. Bara inboxa din mailadress i så fall.
kram på dig!
Saffranin - Tycker du ska testa...