Blev du besviken på ditt bröllop?
Belv du besviken på ditt bröllop, blev det inte som du tänkt, planerat. Vad var det som gick sent eller som inte gick som planerat? kanske kan du dela med dig till oss som är påväg att gifta oss?
Belv du besviken på ditt bröllop, blev det inte som du tänkt, planerat. Vad var det som gick sent eller som inte gick som planerat? kanske kan du dela med dig till oss som är påväg att gifta oss?
Jag var absolut inte besviken på nåt på bröllopsdagen, inte ens på den vädret som var det sämsta på hela sommaren. Min enda känsla var lycka. I efterhand är jag besviken på några detaljer men det är så tråkigt att fokusera på de få sakerna som gick sämre än väntat då så mycket gick fantastiskt bra (tex alla underbara och glada gäster, våra tärnor och marskalkar som höll fina tal, våra föräldrar, maten, dansen, partyt).
jag höll för övrigt buketten som en mick :)
Tips från mig vad jag önskar att jag tänkt på innan vår fantastiska dag:
Håll brudbuketten nere vid midjan, jag höll min bra högt upp.
Se till att serveringspersonalen vet vad som ska serveras när. Dom snurrade till det och bjöd gästerna på vitt vin som välkomstdrink när vi ville ha mousserande. Dom missade att se till att gästernas glas inte var tomma när dom väntade på oss. Och så trodde dom att vi bara ville ha lättöl och vatten till förrätten, då vi skulle ha det vita vinet.
Jag önskar att vi bett någon innan att ta se till att vi tog kort på oss med våra familjer. Nu var det bara min familj som tog med mig och på min mans familj har vi inga gruppbilder. Lite trist eftersom jag värdesätter mina fotoalbum högt.
Hade också velat att talen filmades, men den informationen var jag tydligen också dålig med.
Så här i efterhand borde jag inte varit så stressad när vi tog kort och det drog ut på tiden men jag oroade mig över att gästerna började få tråkigt.
Det som jag är extra glad över är:
Att jag hade ett par gamla skor som var hur sköna som helst.
Att vi hade gott om tid hos frisören att göra oss iordning.
Att vi hade ett fantastiskt värdpar.
Att maten blev så bra.
Att jag hade tänkt på alla små detaljer, från handdukar på toaletten i färgtemat till dom små godispåsarna som uppskattades så av gästerna.
Alla fina tal!
Att klänningen och frisyren var helt perfekt.
Att jag sjöng för min man i kyrkan.
M.m., m.m.....
Ja, jag kan nog önska att jag inte vra så nervös och fokuserad på allt annat. Glömde nästan att se min man i ögonen under vigseln. Efter vigseln så glömde vi hålla hand. HAHAHA det har vi fått många pikar på. Herregud. Vi var väl så lättade att vi inte tappat ringen osv att vi bara stod rätt upp och ned!
Chamor: Vad gick fel med fotografen?
Lite trist, men bilderna du har i galleriet är iaf jättefina.
Tack så mycket Några blev bra och så redigerar jag själv så ett album ska de nog bli men ibland kan ajg känna när jag ser andras bilder "åh va roligt det hade varit med en riktig bröllopsfotograf"
chamor
Tycker också ni har jättefina kort i galleriet! Vad är det för cd-skiva som ligger vid tallrikarna??