Blev du besviken på ditt bröllop?
Belv du besviken på ditt bröllop, blev det inte som du tänkt, planerat. Vad var det som gick sent eller som inte gick som planerat? kanske kan du dela med dig till oss som är påväg att gifta oss?
Belv du besviken på ditt bröllop, blev det inte som du tänkt, planerat. Vad var det som gick sent eller som inte gick som planerat? kanske kan du dela med dig till oss som är påväg att gifta oss?
Jag är besviken på nästan allt med vårt bröllop...
Det jag är nöjd med och blev som planerat är...
1. Bröllopstårtan
2. Festprogrammen
3. Maten
4. Serveringspersonalen
5. Vår bil som vi åkte med
6. Buketten
7. Själva vigselcermonin
8. ATT VI BLEV GIFTA
Allt annat blev bara blääääää.... och tyvärr berodde allt det på vår galna toastmadame
Yllo:
Vad tråkigt!
Vad var det som hände?
Tja... om vi säger så här.. Jag tror att vår toastmadame antingen fick totalt hjärnsläpp eller så gick hon medvetet in för att sabba..
Hon slet sönder min brudklänning, fällde lite olämpliga kommentar till min man när han kom för att hämta mig från frissan, slet ut mig ur bilen vid kyrkan så jag stod på näbben på kyrktrappen, gav kontraorder till serveringspersonalen, generade mig med högljuda olämpliga kommentarer under själva festen, släppte allt som hette "hålla i trådarna" på festen när det gällde allsången, presentera tal, informera gäster om brudvals och sånt. Hon gav även olika direktiv till gästerna vilket medförde att 50% av våra gäster inte dök upp till brudskålen... m.m. m.m.
Frisyren blev inte som tänkt trots att frissan gjorde om den 3 gånger.. tydligen var även hon nervös.. eller så hade min tokiga toastmadame varit där och gett kontraorder *suck*
Oj! Fortfarande vänner?
Har ni pratat om det?
Yllo vad tråkigt med din dag. Att en person som har fått ett sådant fint uppdrag är så elak som gör detta. Jag hoppas att du har fått en riktigt ursäkt av henne. Ger dig många kramar!
Njaaa... vänner och vänner.. Vi är väl fortfarande "vänner" än idag, men om sanningen ska fram så undviker jag henne så mycket jag kan. Jag skällde på henne efter bröllopet, men hon verkar inte inse att hon sabbade min dag och inte har hon bett om ursäkt heller
Det jobbigaste är nog att hon tog åt sig äran för allt jobb jag lagt ner.. Ok, de som känner henne sedan tidigare trodde inte på henne, men de övriga gästerna som inte känner henne trodde verkligen att hon planerat hela vårt bröllop och att jag bara var en hysterisk brud som inte klarat av att göra något. Visst kan jag förlåta henne för att trassel hon ställde till med MEN jag kommer aldrig att förlåta henne för att hon gav mig en starkcider hos frissan (detta trots att jag uttryckligen vid flera tillfällen + 10 min tidigare sagt åt henne att jag inte fick dricka alkohol p g a en medicin jag åt). Det var väldigt nära att vi skulle få ställa in hela bröllopet då jag blev jättesjuk och övervägde att fara till akuten istället för till kyrkan. Tack och lov så slapp jag den biten. I efterhand fick jag veta att om jag hade haft riktig tur som klarade mig eftersom jag hade kunnat dö av den där cidern i kombination med medicinen
Men vilken människa!!!
Usch och fy, så elak tjej...
Men gisses vilka människor det finns!!
Chamor: Du har verkligen jätte fina bilder!!
Jag är sjukt nöjd över hela vårat bröllop,
det enda som grämer mig är att jag skulle kunnat vara lite lugnare när jag gått in i kyrkan. Jag hade jätte svårt att hålla tillbaka gråten, fast det är ju rätt vanligt å andra sidan:)
Tack