Blev du besviken på ditt bröllop?
Belv du besviken på ditt bröllop, blev det inte som du tänkt, planerat. Vad var det som gick sent eller som inte gick som planerat? kanske kan du dela med dig till oss som är påväg att gifta oss?
Belv du besviken på ditt bröllop, blev det inte som du tänkt, planerat. Vad var det som gick sent eller som inte gick som planerat? kanske kan du dela med dig till oss som är påväg att gifta oss?
vilken underbart dråplig historia . Skönt att ni kan se tillbaka på den med ett leende. Och mysigt att höra att ni hänger ihop, med eller utan pappersarbetet (för ringen fick du kanske ändå? )
Jepp, ringen sitter där den ska, och vem vet, en vacker dag kanske jag vill börja planera för ett nytt bröllop?
( Med samma gubbe, förstås :)
Jisse vilken historia!!
Grattis och lycka till i fortsättningen
piacarina, skrattar o gråter samtidigt, men härligt avslut! 12 år!
hoppas ni får planera en ny dag snart!
Nej, allt gick superbra! Oroa er inte, det går inte att gardera sig genom minutiös planering. Lägg fokus på det som är viktigt och glöm inte; det är att vigas med sin kärlek som är poängen, inte ha en perfekt tillställning!
Jag har dock inte pratat med henne efteråt. Det var min mamma som fixade det.
Min mamma var på en fest som denna personen och min mammas syster hade ordnat. Och helt plötsligt så bara sticker denna personen. Även där så står gästerna och hjälper till. Bara för att denna personen inte kan vara kvar och slutföra sitt åtagande.
Nästa gång jag träffar denna personen så ska jag säga vad jag tycker om att hon bara sticker.. Dålig stil helt enkelt.
PiaCarina:Det var många saker på en gång får man ju lov att säga!
Känns ungerfär som min och sambons eviga planer för att bygga vårt hus...är det inte det ena som inträffar så är det det andra...Giftermålet skjuts ständigt framåt, för boendet är ju viktigt...
Ja ja... vad är väl ett bröllop... det kan ju vara fullständigt dötrist å...å ...alldeles underbart!
Tack så mycket!
Eftersom jag fullkomligt älskar bröllop, skulle det vara roligt att dra igång en planering för mitt eget bröllop en gång till...men samtidigt känns det på något sätt som jag redan gift mig, fast vi aldrig kom till prästen då :)
Mitt drömbröllop var det jag planerade tillsammans med min blivande, så det känns jättekonstigt att sy ihop ett annat, och ett liknande törs jag mig inte på !:)
Nu har jag haft sådan tur att jag jobbat som bröllopskoordinator i Asien i flera år, och få äran att planera och bevista hundratals bröllop genom åren...Nöjer mig nog med det, än så länge:)
Och förstås, att jag och min då-blivande-man hållt ihop snart 25 år.
What??? Men varfor har ni inte gift er? Behover inte alls vara komplicerat, kan man ju gora pa lunchen numera...
Jo, fast det vill jag inte, gifta mig över lunchen....
O så vill jag nog att det ska vara komplicerat, dvs planera, o planera om för det är kul, och förhoppningsvis once in a lifetime..
Men gör det då!! Du hänger ju ändå här på BT
"Fria" till honom och inled planerandet!!
Säg till honom att det är dags att han tar dig till altaret och gör det officiellt!
Mitt allra basta rad: Tank inte for mycket pa alla detaljer. Det som betyder ALLRA MEST pa dagen ar 1) att du kanner dig avslappnad, lycklig och har det kul och 2) att du tar dig tid att prata med ett antal nyckelpersoner, t.ex dina foraldrar, hans foraldrar samt langvaga gaster (det ar dem man angrar mest att man inte tog sig mer tid till).
Smadetaljer ar bara i vagen pa den stora dagen.
Jag slosade bort halva dagen genom att oroa mig for om taxibilarna skulle fa vanta for lange pa gasterna efter fotograferingen, och att vi hade valt en vardelos fotograf som tog evigheter pa sig. So what! Bara njut av att vara dagens Prinsessa och ta emot allt det underbara som dagen ger dig.
Haha, hängt på BT har jag gjort flera år, eftersom det är mitt jobb, som bröllopskoordinator måste man ju hålla koll på vad brudarna funderar över :)
Men gifteriet för min del har gått i vågor, de första åren hade jag ingen lust alls med planering eller så, var så fokuserad på vår lilla sladdis, och ibland vill jag gifta mig, men i ärlighetens namn skulle det i så fall nog bara vara för festens skull, känner att giftare än så här kan vi nog inte bli efter 25 år tillsammans.. han har friat igen...hmm..får kanske ta det på allvar ..?!?
Men gift dig val for bovelen!!! :)
Håller med!!!
Vårt bröllop blev bättre än vad vi hade förvänatat oss och bröllopsfesten lika så
Samma har battre an forvantat!!!