• Ab fab

Fikasugna erfarna makar

Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!

Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn

• Svar på tråden Fikasugna erfarna makar
  • Carma07

God eftermiddag

Hoppas ni hade trevligt på lunchfikat. Hade planerat att åka ner, men sov gott i fåtöljen i morse. Fick badat henne idag och efter det har vi sovit mer i fåtöljen. Jag lyckas inte hålla mig vaken idag. Ni får snart komma hit på fika så jag får träffa er.

Tezz: Usch, vilket illa snedsteg. Skönt att det fanns hjälp och stöd.

Nu vaknade hon igen. Hon vill inte ligga själv idag.

• Carma07

Hon lurades. Jag kan dricka upp mitt kaffe.

Vet ni pysselsugna om att det är en mässa i Partille i helgen? Funderar på att ge mig iväg en kort sväng på lördagen.

• Bauti

Hello
    Jag är till baka på bt

Tez, du behöver glasögon, bara ett erkänna
    Skönt att hör att du inte blev ingvalidos.

Är helt slut efter att ha gjort naglar på både Linda & syster. Skall lägga mig i sängen och kolla tv.

• Frujj

Godkväll
    Var helt slut ikväll efter dagens tur på stan. Inte för att det var jobbigt att luncha men innan jag kom iväg hemifrån så var det en pärs.. hihi
    Jättetrevligt att träffa er!

Har mailat er ang hudvård, så ni som kommer då då ses vi ju snart igen
    Annars kommer jag gärna till stan och lunchar igen!

Kram i åskvädret eller vad det nu är.

På tal om åskväder så; Bauti - det lilla som Lilleboo "åskade" i vagnen (pruttade m a o) var ingenting mot vad han gjorde sen när ni andra gått, det var bara jag, Linum och Nibla kvar, då visade han sina manliga sidor och brakade lös så det skångrade i fönstret. En stund senare rapade han jättehögt utan att skämmas det minsta... hihi

• Ab fab

Hej vänner
    tack för en trevlig lunch igår. Är ni arbetsbefriade i stan- hör gärna av er.

Ser fram emot att få mina naglar fixade Bauti. Inför Barcelona hade varit kul

Carma-saknade dig- Hoppas det blir fler tillfällen. Vad sa vårdcentralen om dig?

Om en liten stund ligger bilder ute på min blog

men Tezz... ta hand om dig. O gär som bauti föreslår... glasögon är inte dumt alls

• Ab fab

Hej vänner
    tack för en trevlig lunch igår. Är ni arbetsbefriade i stan- hör gärna av er.

Ser fram emot att få mina naglar fixade Bauti. Inför Barcelona hade varit kul

Carma-saknade dig- Hoppas det blir fler tillfällen. Vad sa vårdcentralen om dig?

Om en liten stund ligger bilder ute på min blog

men Tezz... ta hand om dig. O gär som bauti föreslår... glasögon är inte dumt alls

• Carma07

*gäsp* har precis sovit till Smallville.

Godmorgon förresten. Jag som kände mig så pigg imorse. Det är verkligen sövande att amma.

Ab: Det var tack och lov inget stygn som hade spruckit. Det var någon slemhinna som svider och ligger och stör, men hon trodde den skulle försvinna av sig själv. Jag får nog räkna med att ha ont ett tag till. Men skönt att veta att lagningen ser ok ut.

Vad har ni för planer i helgen? Själv funderar jag på att komma iväg på pappers- och stämpelmässan i Partille på lördagen och på söndagen kommer mina föräldrar en sväng och hälsar på. I övrigt blir det lugnt och försöka hinna med lite småsaker här hemma när jag har ett par armar till.

• Ab fab

Va bra att höra att inget spruckit mer. Hoppas du inte har ont mer.

Helgen... idag skall jag hem. Fixa lite, baka pizza o skrutta i soffan.

I morgon skall vi shoppa skor till R, spela biljard kanske. Ev grannar på middag.

Söndag skall jag fika med vänninor o sen se Lights i Alingsås

• Bauti

Håller med Carma *gääääsp*

Heluu på er!

Har huvudet fullt av tankar. Tänk om ingen kommer till salongen *iiiii*
    Hur kommer det att gå??
    Jag vet att jag kan göra nagler nu, men måste ju ha kunder oxå (obs, Linum, OXÅ )

Helgen blir lugn innan jag kör igång på måndag. Har ju P ledigt på lördag, då han är i stockholm *aaah*

• Carma07

Bauti: Vad spännande att få komma igång. Jag har egna häxnaglar och kommer tyvärr inte att bli kund hos dig. Men du kanske kan få göra manikyr när de har växt ut igen. (vilket de gör varannan vecka känns det som ) Kommer du sluta nu med din lerverkstad?

Svar på tråden Fikasugna erfarna makar