• Ab fab

Fikasugna erfarna makar

Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!

Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn

• Svar på tråden Fikasugna erfarna makar
  • Bauti

Ok!
    Lådan är 40x40x40 och väger 10kg.
    Den skall från örebro till mölndal

• Bauti

Abbe, jag har kollat med posten och det kostar bara 215:-. Så jag ber henne skicka det med dom.
    Tack för hjälpen

• Ab fab

det var inte mycket hjälp du fick av mig Är den begagnad? Kolla i så fall ev reklmationsrätt om du skickar begagnat gods

• Ab fab

Någon som gillar Ralph Laurens Hot? jag fick en flaska av en vän men den passar inte mig alls

• Nides

Ab. Ingen aning hur det luktar...

• Carma07

God eftermiddag

Blev först förvånad att INGEN hade skrivit i tråden innan jag såg att det var dags för en ny.

Tillbaka från Borås och hörseltest. Blir så trött på deras apparater. De är så känsliga för ljud och för mycket rörelse. Och det är inte lätt att pricka in en mätt och glad sessa när det är en bit att åka. Naturligtvis var hon hungrig och snuttade alldeles för högt på nappen så det var bara att sätta igång att amma. Det tog lite mer än en timme att få hon mätt och torr och sedan fick vi vänta en halvtimme på en ny tid. Men då han hon iaf att somna under den tiden. Äntligen funkade testet och blev godkänt så vi slipper åka mer för det.

• Carma07

Ab: Vet inte heller hur den luktar.

Nides: Kul att se dig på tråden. Är allt bra med dig?

• Ab fab

Va kul att testet blev gjort. Skönt att det var avklarat

• Linum

Nu har jag kollat på 11 avsnitt av SATC... idag bara...

• Carma07

Linum: Perfekt väder för en tv-dag. Jag önskar att min busy ärenedag hade varit igår istället så jag hade kunnat stanna hemma och mysa idag.

Svar på tråden Fikasugna erfarna makar