Fikasugna erfarna makar
Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!
Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn
Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!
Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn
Ab,
Maken såg dig på tåget imorse. Han är inte så bra på namn så han sa: "Jag såg hon med stativet på tåget idag".
Nibla: Låter som en trevlig dag. Tänkte jag skulle leta upp något liknande också, men det får vänta lite till. Under tiden får lilltjejen nöja sig med mina egenkomponerade sånger. Kommer ju inte ihåg barnsångerna hur de går.
Frujj: Oskar är fint. Det hade jag som förslag om vi skulle fått en kille.
Nibla- ledsen att jag inte såg honom. Åkte ovanligt sent igår. Skulle till optikern för nya linser. O jag måste skaffa glasögon
Igår blev det möblelbärning. Vi tömmer ett förråd som mamma haft sen de sålde huset i Skåne. De hade en massa saker som vi skall ta över. Grymt bra säng till tonrås A, en soffa (grym kvalitetssoffa men med något omodernt tyg)och en pall som skall renoveras
Morsning girls!
Måste bara avreagera mig lite...
*IIIIIIIiiiiiiiiiiihhhhh!!!!!* Vi får nycklarna till huset om exakt en vecka!!
Åh var roligt Tezz. Vilken känsla att få flytta in något nytt som man bestämt helt själv. Det måste kännas underbart och pirrigt
Abbe: Ja, det känns spännande, nervöst och pirrigt!
Halloj
Tezz: Så spännande. Ser fram emot tills när vi får komma på besök.
Idag har lilltjejen återigen sabbat mina planer. På morgonen och förmiddagen är den tiden på dagen hon vanligtvis är som piggast. Jag behöver bada henne, men tycker det är ganska tungt att göra det själv. Så jag ringer mina föräldrar eftersom de ändå skulle hit och bestämmer att passa på medans de är här så får jag lite hjälp. Vad gör lilltjejen då? Jo, hon sover som en gris under hela tiden de är här och sover fortfarande. Nu får jag bada henne själv iaf. *suck*
Hej hej!
Har precis kommit tillbaka från en promenad ner till centrum. Vi gjorde lite ärenden nere i "köpcentrat". Tog en caffe latte på torget och blev vittnen till dramatik på hög nivå!!!
In på torget kommer två brandbilar och en ambuland i full karriär med sirener och blåljus. Det ryker som fasen från ett av fönstrena i en lägenhet på andra våning! Det tar inte lång tid för brandmännen att konstatera att det är en hantverkar som bilar golv med fönstret öppet. Så "brandröken" vara bara vanligt slipdamm. Mohahah!
Idag ska jag laga Korv Stroganoff, eller som min kusin sa när han var liten "Korv Snowracer".
Korv snowracer... höhö.
Va skönt det låter med promenader i förorten. jag skall roa mig i kväll med at träna o sen skriva elakt brev till tyskaa tågbolaget efter att ha blivit försenade på semestern. det borde jag ha gjort för jättelängesen
Vi ska också äta Korv Stroganoff idag! Snowracer... Hihi
Tezz: Vad spännande! Hoppas att du känner dig mer som en lantis snart