• Ab fab

Fikasugna erfarna makar

Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!

Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn

• Svar på tråden Fikasugna erfarna makar
  • Linum

Frujj: Huuu...låter läskigt!

Vacker dag idag!

• Frujj

Linum: ja... inte så trevligt att ha inflammationer på insidan.

Kanonväder idag! De måste ha sagt fel på Rivstart imorse, de sa det skulle regna och vara grått... inte här iaf!

Idag är det tv-inspelning hos min granne

• Ab fab

Åh din stackare fru J. Hoppas medicinen hjälper dig ordentligt.

När du känner dig piggare tror jag fika hemma är perfekt. Goda kakor o hästar att titta på

• Frujj

Hm det "värsta" är att på bipacksedeln till de tabl jag fått står att man inte ska amma när man tar dom. Hmm..Läkaren såg ju mig sitta där o amma när han kom in i rummet så han borde ju veta vad han skrev ut men man blir ju lite nojjig. Läste på fass.se och där var det "klass III" på risker vid amning. (den högsta klassen)
    Suck.. vad gör man?? Vem ringer man o frågar??

• Ab fab

Ring sjukvårdsupplysningen. Eller har apoteket någon frågelinje?

Vad skall de spela in hos grannen?

• Frujj

Ab: det börjar en serie på tv ikväll (fyran) som heter Hos mig halv åtta eller nåt sånt, har inte riktigt fattat vad det handlar om men något med matlagning. Min granne är med där om några veckor, spelar in idag. Ska bli kul att se!

Ringde förlossningen nu o de sa att de tabl var ok. Hmm ja då får man väl lita på det då.

• Carma07

Hej svejs

Kikar in lite snabbt medan hon ligger och sover i babysittern i köket. Men hör att hon är på väg att vakna. Är snart iväg ut på en promenad i det härliga vädret. Om min kropp tillåter ska jag även försöka städa lite på altanen och i trädgården också.

Frujj: Usch, det låter riktigt otrevligt. Låter som du borde ringa och kolla upp medicinen du har fått.

Ab: Håller med Frujj och tycker det låter som en trevlig söndags-BT-fika.

Igår fick jag sovmorgon igen. Jag brukar även lämna över henne så gott som hela dagen så jag får gjort lite annat. Passade på att städa och komma i lite bättre ordning inför veckan. På kvällen när jag var själv hemma så sov hon såg gott så jag fick lite tid till att pyssla.

• Ab fab

Skönt att höra att det var ok, Förlossningen borde ju veta tycker man men konstigt råd ändå.

aha.. då får man kolla 1930.

• Carma07

Linum: Stort grattis till er idag!! Nu har vi snart gått rundan runt med ettårsjubileum också.

På tal om det...när ska vi fortsätta med bröllopsvisardagarna igen?

• Frujj

Ab: ja jag ska oxå kolla 1930 fast idag är det inte min granne, utan det kommer senare i höst. HOjtar när det är hemma hos henne!

Svar på tråden Fikasugna erfarna makar