• Ab fab

Fikasugna erfarna makar

Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!

Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn

• Svar på tråden Fikasugna erfarna makar
  • Frujj

hmm kollade upp telenumret o det är ett sko-tradingföretag... hmm kanske inte helt fel med en container skor i trädgården

• Nides

Det går många tankar i huvudet.... jag är helt slut. Ska hem o sova en stund. Ska ska jag ut fota lite.

Vihörs mina söta sekt medlemmar.

• Ab fab

Skönt om dig raring-Neda. ta hand om dig. och om du vill ha stöd o tröst o peppning så finns vi här.

• Nibla

Nån som har nåt bra tips vad man kan göra på Fars Dag? Vill att den första ska bli lite speciell. Alltså inte en present i form av den klassiska och tråkiga slipsen.....

• Ab fab

till Lilla L.s far eller till din egen?

• Ab fab

mornings

idag är jag förkyld. lagom hängig o på konferens. Nääs fabriker är himla snyggt hotell www.naasfabriker.se/&l=hh

för att inte tala om hotellet i New York jag bokade igår. Nice....

• FruTez

Hej tjejer!

Nides: Va trist att höra om ditt jobb! *kramar om* Ifall du ändå är här i svängarna så får du gärna luncha med mig också! Fast då får det bli i närheten, för jag har inte lyxen att kunna ta längre lunch än 40 min!

Abbe: Ska du till NY nu också, va kul! När blir det och när blir Barcelona som du nämnde igår?

Själv ska jag till Isla Margarita i november... Maken och jag var och vaccinerade oss igår, aotch!!

• Linum

Nibla: De får skrota företagsledningen också eftersom det är de som bestämmer

Svar på tråden Fikasugna erfarna makar