Fikasugna erfarna makar
Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!
Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn
Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!
Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn
hmm kollade upp telenumret o det är ett sko-tradingföretag... hmm kanske inte helt fel med en container skor i trädgården
Det går många tankar i huvudet.... jag är helt slut. Ska hem o sova en stund. Ska ska jag ut fota lite.
Vihörs mina söta sekt medlemmar.
Skönt om dig raring-Neda. ta hand om dig. och om du vill ha stöd o tröst o peppning så finns vi här.
Nån som har nåt bra tips vad man kan göra på Fars Dag? Vill att den första ska bli lite speciell. Alltså inte en present i form av den klassiska och tråkiga slipsen.....
till Lilla L.s far eller till din egen?
Till min man,
mornings
idag är jag förkyld. lagom hängig o på konferens. Nääs fabriker är himla snyggt hotell www.naasfabriker.se/&l=hh
för att inte tala om hotellet i New York jag bokade igår. Nice....
Bauti o Linum- kolla dukningen
inredning.webblogg.se/
Hej tjejer!
Nides: Va trist att höra om ditt jobb! *kramar om* Ifall du ändå är här i svängarna så får du gärna luncha med mig också! Fast då får det bli i närheten, för jag har inte lyxen att kunna ta längre lunch än 40 min!
Abbe: Ska du till NY nu också, va kul! När blir det och när blir Barcelona som du nämnde igår?
Själv ska jag till Isla Margarita i november... Maken och jag var och vaccinerade oss igår, aotch!!
Nibla: De får skrota företagsledningen också eftersom det är de som bestämmer