Fikasugna erfarna makar
Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!
Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn
Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!
Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn
Linum: Hur går det med matleveranserna från Mat-vad-det-nu-hette?
Nu ska jag till pappersakademien i Partille och köpa lite papper till inbjudningskorten till L's dop.
N är hemma från jobbet idag, hade migrän imorse, så han är hemma med L. Skönt att slippa stuva in henne och alla hennes attiraljer i bilen.
Syrran kommer hit ikväll. Vi tror ju att brorsan kommer gifta sig i och med deras sons dop nästa lördag. Så vi ska knåpa ihop en sång om honom, som vi kan framföra under middagen. hahaha! Han kommer inte undan!
Nibla: Skönt att äntligen få ta bort skenan!
Carma: Tack för tummhållningen! Detta känns verkligen som en stor grej för mig/oss!
Frujj: Middagsfrid heter det. Det är det bästa vi någonsin har gjort! God mat, bra recept och man behöver inte åka och handla så ofta. Vi har det varannan vecka och det räcker bra. Kanon!
Ni har väl hört att Addiz kommer på vårt jubileum?
Suck.. nu kom dottern hem från skolan och skriker att alla glor på henne och skrattar åt henne.. *puh*
Hmm hon är lite känslig men vad sjutton säger man? Kan ju inte säga att nä det gör dom inte för det vet jag ju inte. Fast jag vill inte tro det för jag vet att hon är bra på att inbilla sig att folk glor på henne och hon tar lätt åt sig.
Frujj: Vad jobbigt... Hon behöver nog en liten självförtroendeboost just nu verkar det som.
jaaa en stor boost. Det är sååå jobbigt med detta dåliga självförtoende. Tyvärr vet jag ju själv hur det var i den åldern. Man trodde folk tittade på en och att nåt var fel. Problemet är att E gör en grej av det, tex så tror hon att nån tittar på henne och skrattar åt henne, fast de lika gärna kan sitta och fnissa åt nåt eget (tjejer.... i den åldern, ja ni vet) men så tror hon att det är henne dom skrattar åt så kan hon göra nån min till dom, eller himla med ögonen eller gapa nåt.. Det ger ju dem bara vatten på kvarnen, har försökt förklara detta för henne men hon vill inte gärna lyssna.
Ingen här som känner en trevlig singelkille i 28-35 årsåldern ungefär som behöver träffa en lika trevlig tjej som är 29?
(FruJJ:s datingservice letar åt syrrans kompis)
Frujj: Min brorsa. Fast han blir ju vansinnig på mig om jag föreslår honom. Är kompisen trevlig?
Linum: Jättekul att Addiz kommer.
Tezz: Det är en stor grej att köpa/bygga hus.
Har haft min kompis och hennes dotter på besök. Eller rättare sagt lilltjejen. Hon visade sig verkligen från bästa sida och jollrade och skrattade som aldrig förr.
en liten tjingeling från Polen. Lång resa för lite jobb men hunnit prata en del med kollegor. Personliga möten är jäödrans viktiga. Idag möte o sen hem
Melker??? Me likie