• Ab fab

Fikasugna erfarna makar

Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!

Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn

• Svar på tråden Fikasugna erfarna makar
  • Bauti

Jo lite får man göra om man vill. Klä ut sig tex.

• Ab fab

Är det någon som har en vit badmössa?

• Nides

Hellu...

Tezz: va spännande. Ser fram emot o komma på besök.
    Hahha jag har faktiskt inte sett intervjun själv. hi hi och jag har det ingen aning att han har gjort en låt om mig. Måste se ikvl igen när den går.

Förresten om ni har inte nått bättre för er på fredag så spelar han på Sticky. Jag ska dit o vara groupie.

Ser fram emot den 31:e. Vet nästan vad jag ska vara utklädd till. tjoho!

• FruTez

Abbe: Ok, tar med 100 riksdaler!

Förresten, ang. den 31 igen:

Vilken tid är det samling?

Är det någon som åker från stan som jag kan samåka med? Jag slutar jobbet 17.00.

• FruTez

Nides: Åh, då bara måste du se intervjun! Hihi! Det var jättekul och jag tyckte han såg lite smånervös ut!

• Frujj

Ab: Tack för braiga tips för E. Det där med makeupkurs var ett bra julklappstips! Hon går ju och bowlar en gång i veckan nu, det funkar rätt ok. Får för sig att sluta när det inte passar med jämna mellanrum men än så länge går hon kvar.

Carma och Nides: Det är en jättetrevlig tjej, 29 år, håller på med hästar och har väl hittills träffat "fel" killar. Tror hon uppskattar killar som är uppvaktande. Helst inte ha några barn heller vad jag förstått.

Nu ska jag iväg och hämta buskorven på dagis. Han vaknade av hosta inatt och just då var lillebror vaken, så W blev ju jätteglad och ropade lillebooo lillebooo och skulle pussas och kramas och sen var det full fart på honom till klockan var alldeles för mycket.. (ett el två, jag vet inte riktigt) puh...

• Frujj

Tezz: Grattis till huset!

Tror det ofta är så när man gör stora saker i sitt liv, man fattar liksom inte att det är sant förrän man sitter där. Fattade nog inte att jag skulle få mitt trejde barn förrän jag satt där med honom (Melker, Oscar, Tim) i famnen

Svar på tråden Fikasugna erfarna makar