Fikasugna erfarna makar
Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!
Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn
Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!
Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn
Tezz: Grattis till huset. Ska bli jättekul att få se det irl senare. Det är svårt att fatta att man har flyttat till hus och för vår del var det nog inte förrän vi kunde börja vara på altanen och i trädgården som det började trilla ner. Jag vet dagen vi skulle köra ut första lasset så tyckte jag att maken körde så otroligt sakta och tyckte att vi aldrig kom fram. Jag kollade hastighetsmätaren hela tiden, men han körde tom lite fortare.
Frujj: Tror inte min bror är den uppvaktande sorten.
Får se om jag kommer åt att fixa någon utklädnad till den 31:e. Men å andra sidan har jag sett i spegeln hur jag ser ut för tillfället och tror det räcker med svarta kläder.
Tim-Oskar är väl ett najs dubbelnamn?
Nu har jag kommit på vad jag ska klä ut mig till... Mooooahhhaaaaahhhhaaaa
Ab: Vart hade du köpt din billiga häxhatt? Har för mig att du har nämnt någon tidigare.
Carma: Är det den bror som gick i min paralellklass? H?
Tim-Oscar eller Bengt-Sture.. hahaha
"Flyter" bra ialla fall
;-D
Carma: Du kan få den Abbe köpte åt mig! Jag behöver den inte.
Jag hade ju en kel-krabba när jag var liten. den hette sune-kent-elvis. Så Tim-Melker-Oscar borde ju vara helt ok
Hatten köpte jag på SOP- skadat gods vid Kämpegatan. Jag kan kolla med dem om de har fler
Carma- ditt program som gör foton som serier. kan man få låna,, eller vad man säger. Skulle vilja göra mina julkort som serie iår
Abbe och Carma: Kolla mitt inlägg!!! Jag ska inte använda hatten.
Kollar
Ab: Du är välkommen att komma och låna serieprogrammet.
Linum: Ta med hatten den 31:e då så har jag iaf den.
Frujj: Ja, just det. Ja, det är han.