• Ab fab

Fikasugna erfarna makar

Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!

Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn

• Svar på tråden Fikasugna erfarna makar
  • Frujj

Carma: Tack gärna en lista om du har tid och lust
    Tråkigt med förkylning, hoppas det snabbt går över!

• Bauti

God morgon

Är ovanligt pigg idag. Men det är ju ingen nackdel.

Ikväll väntar middag med Lustans Qvinns som våran damklubb heter.
    Skall bli trevligt.

SÅ jag säger redan nu, trevlig helg.

• Ab fab

vilken klok skola Stora E går på. det låter verkligen som de tar tjejer på allvar. den unge mannen verkar vara en effektiv sådan

Trevlig fredga på er alla. Hur mår ni?

Jag fixade ordning partyrummet till den 31. Snart är det dags!

• FruTez

Hej tjejer!

Frujj: Angående pysselaffärer, det finns en på danska vägen också som heter Scrapbook.

Carma: Jasså, har Format stängt? Vet du när de stängde? Jag bara undrar, för har för mig att det inte var mer än ett par veckor sedan som jag var där. Men tiden går ju så himla fort idag...

Bauti: Va roligt att det rullar på med fler kunder!

• Frujj

Tezz: Just ja den finns oxå.

Vackert väder idag, men kallt! Härligt klar kall luft...
    Lustigt vad det varierar, men tur att det inte är grått och mörkt hela tiden, då hade jag börjat fundera på o gräva ner mig. Fredag idag igen, värst vad tiden går fort!!

• Carma07

Tezz: Fick mail från en av pysselkompisarna i augusti att format skulle stänga och jag tror att de gjorde det strax efter det. Så det borde ha varit i slutet av augusti som de stängde.

• Ab fab

Scarp book på Danska vägen har massor av kurser. Ett par kamrater har gått på en del där

• FruTez

Carma: De har inte stängt riktigt än. Jag har varit där efter Augusti och blev väldigt fundersam just för att jag hörde att de skulle stänga. Googlade lite och hittade detta: format.blogg.se/ Verkar som att hon som äger stället har beslutsångest! Gillade förresten bilderna på skrutten, vilket smile!

• FruTez

Carma: Självklart menade jag bilderna på din blogg!

• Linum

Nu har jag bakat en god äppelkaka som ska med till ett par av M:s kompisar. Har aldrig träffat dem innan, så man vill ju göra ett gott intryck

Svar på tråden Fikasugna erfarna makar