Fikasugna erfarna makar
Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!
Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn
Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!
Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn
Bertil *brrr*
Eller Sten-Sune... hihi
Fy 4.50 det är ju mitt i natta!!!
Skönt att förkylningen blivit bättre iaf!
Sune kent elvis är ju fortfarande mitt tips
RIng föräldrarna! Stora E blir säkert dösur på dig men undra om det inte är värt det
mm jo... gick i valet och kvalet om jag skulle ringa eller inte. Känner den enes mamma lite grann men inte tillräckligt väl för att veta hur hon reagerar (och då menar jag om hon tar det som en anklagelse från mig eller om hon tar det på allvar och fattar) Fy vad tjejer kan vara elaka mot varandra.
svårt val, men skulle inte du vilja veta om stora E gjorde så mot andra?
Jo verkligen, och då skulle nog datorn ryka för hennes del oxå. Iallfall Internet.
Carma: Grattis till Lilla N på 2-månadersdagen!
Nä nu susar jag iväg till Allum!!
*Shopping!*
God morgon
Ja, för mig är det faktiskt morgon. Tog mig en sovmorgon idag. Eftersom jag är nattuggla och piggnar till då så blev jag kvar uppe en stund igår så jag kunde göra klart min sida till N's album jag börjat på. I morse när jag ammade kunde jag knappt hålla mig vaken. Efter hon var klar la jag ner henne på kudden och mitt huvud bredvid. Jag somnade nog direkt. Vet inte om hon har sovit men har iaf varit nöjd.
Lite hosta kvar men annars är förkylningen mycket bättre. Skönt det. Ska snart hoppa i dusch och bli som människa.
Frujj: N tackar och niger. Ska se om någon av klänningarna jag har fått låna kanske äntligen passar och fota henne dagen till ära.
Tezz: Spännande med flytten. Jag tycker också det är det och väntar på uppdateringar. Förstår din känsla. Tyckte det var stort att flytta till hus.
Skulle skriva massor mer men återkommer. Fick precis en missnöjd dotter.
Carma: Va skönt att du är på bättringsväg! Det låter som att du verkligen behövde en sovmorgon!
Jag tog lite kort på huset förra veckan, men jag vet inte när jag ska hinna lägga upp dom. Datorn hemma är ju lite slö och jag vågar inte blogga från jobbet! Ska se ifall jag hinner fixa det idag. Allt är inte riktigt klart, men nästan. Har någon annars vägarna förbi huset så är det bara att titta in! Vi är lediga måndag och tisdag nästa vecka också.
Abbe: Vart ska du åka?
frujj: Jobbigt med tonåringar! *Brrr* Bävar inför dagen man själv har barn i den åldern. Man kan ju inte skydda dom från allt, även om man försöker! Hoppas det löser sig!
Frujj: Jag röstar på Oscar. Det namnet hade jag som ett förslag om vi skulle fått en pojke. Svårt dilemma med E. Känns som det kan bli fel hur man än gör i hennes ögon. Antingen bryr du dig inte eller så lägger du dig i. Tycker det var bra sagt av Abbe. Gör som du själv skulle velat att andra gjorde om det hade varit E som hade gjort så. Jättesvårt dilemma.
N's farmor och kusin skulle ha kommit ner hit i slutet av november var det tänkt. Men så slutade flygbolaget med turerna på fredagar så de fick andra biljetter. Nu kommer de redan nästa vecka. Jag har redan sagt ifrån att de får finna sig i att jag och N försvinner iväg på häxparty en kväll. Och ev även hudvårdsparty en kväll. Får väl hålla den kvällen öppen och se lite vad de säger, de är ju trots allt nere för att hälsa på lilla N. Men jag vill gärna gå och de ska ju ändå vara här en hel vecka.
Carma: Ska du klä ut dig och lillan något? *fnissar häxlikt*