Fikasugna erfarna makar
Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!
Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn
Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!
Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn
Nibla: Självklart! Hör av dig bara så vi kan sammanstråla. Och som sagt.. min mobil funkar inte här hemma... är jag på backaplan funkar den men är den avstängd så ring mig hem! Mailar mitt nr!
Hej
Jag kan inte komma på hudvårdskväll nästa vecka. Tiden räcker inte till
Men vi ses på fredagen den 31 *mmoohhhhhaaaaa*
Nibla: Bara kul om du vill hänga med. Synd att vi inte kan samåka. Blir lite svårt med barnvagnar och bilstolar.
Tjingeling!
Är ledig i dag och kan inte sova. Vaknade dels med mens (HATAR MENS!!!) och fjärilar i magen. Strax efter åtta ringer morgongänget. Jag ska vara med i jobbduellen!!! Det är introquiz så någon poäng borde jag kunna ta, om jag inte blir panikblank i huvet. Maken frågade igår varför jag beger mig in i såna här äventyr när jag blir så nervös. Det undrade jag me, haha! Fast det är ju värt det ifall jag och tjejerna på jobbet kan få en helkväll på Cabaret Lorensberg! Håll tummarna allesammans, jag har en hel koloni fjärilar i magen och det är en halvtimme kvar innan de ringer!
Tezz: Vilken tur att jag är vaken och kikar in här och ser detta. Jag ska genast sätta på radion och lyssna. Lycka till!!
Är det gamla eller nya morgongänget du menar?
Jag hörde dig. Grattis!!!
hihi! Jag vann! *fnissar glatt*
snacka också om att slåss i underläge. De andra var FEM st som tävlade!! Fast jag spöade dom ändå! *spänner mig kaxigt*
Carma: Tack! Jag var nervös som bara den juh! Nu kan jag pusta ut. *puh* Ska byta om, äta lite tomtegröt och sedan göra slutpackningen av lyan. Hoppas att du mår ännu bättre idag och börjar bli fri från förkylningen!
Pratade med en kollega och vi kom överens om att jag ska berätta om vinsten på månadsmötet nästa vecka! Hihi! Vilken härlig dag det är! Solen skiner och jag är grym! *fnissar stolt*
Kram på er tjejer! Köss!
Grattis FruT. Det är ju därför du gör sådana här saker- för att det boostar självförtroendet när du klarar av det. Du var ju jätteduktig (tar åt mig äran att du var med *s*)
Godmorgon
Grattis Tezz! Tyvärr missade jag att lyssna på det
Carma: Jag hoppar över backaplan idag, har inte riktigt orken för det. Hoppas det inte gör nåt.