• Ab fab

Fikasugna erfarna makar

Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!

Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn

• Svar på tråden Fikasugna erfarna makar
  • Frujj

Carma: Jag har för mig det finns amningsrum på Allum. Är inte helt säker men jag har för mig det.
    Vi kan ses på allum o handla ihop nån dag om vill?

Jag satte mig i bilen och ammade idag, men det var mest för att jag redan satt där, skulle precis åka när lilleman vaknade och vrålade mat. Så lika bra att servera. Fast det funkar ju inte om det är massa minusgrader ute.

• Carma07

Ab: Bra, då ska jag kolla med maken. Från vilken tid är du hemma?

• Carma07

Frujj: Shoppar gärna tillsammans där någon dag. Sist satt jag också i bilen. Hon ville inte åka hem annars. men som sagt, det funkar inte länge till. Funderar lite på att åka till Backaplan imorgon och fixa lite. Vi kan ju även ses där för häxinköp om du har tid.

• Frujj

Carma: Bra idé! W är på dagis mellan 9 och 14 så om du tänkt åka dit nångång däremellan så hör av dig så ser vi hur landet ligger!
    Min mobil funkar som sagt inte, har du mitt hemnr?

• Carma07

Frujj: Nej, det tror jag inte. Maila det för säkerhets skull.

• Frujj

OK mailat!
    Nu har jag gjort Ärtiga soppan från Arlas hemsida. Ska bli intressant o se vad den smakar!

• FruTez

Carma: Toppen!

Linum: Nån bra, kort hejjarramsa på lager? Jag kommer bara på: Hejja,hejja heeeeja! känns inte som att den räcker långt!

Bara 10 min kvar, sedan bär det av till kartongernas land! (hem, till mig då alltså! )

• Ab fab

sticker hem strax Carma- jag borde vara hemma fr 1730

• Carma07

Ab: Hör av mig ppå mobilen.

Tezz: Lycka till med allt packande.

Frujj: Vi hörs imorgon. Hoppas vi kan ses.

• Nibla

Hej på er!

Frujj & Carma,
    Får man följa med till Backaplan imorgon?

Svar på tråden Fikasugna erfarna makar