Fikasugna erfarna makar
Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!
Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn
Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!
Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn
Frujj: Ingen fara. Kommer nog inte komma iväg riktigt ännu iaf. Lilltjejen sover så gott just nu så jag får lite tid här hemma för en gång skull och funderar på att städa istället. Satsar på Backaplan senare idag eller imorgon.
God morgon
Grattis Tez.
Idag blir det jobba sent. Skall hem till min syster efter jobbet och göra naglar på henne igen.
Men det är ett bra tillfälle att få öva på franskmanikyr, som inte är min starkaste sida.
Bauti: Du verkar ha fullt upp att göra.
Carma: jag önskar det var mer
bauti- kan du inte göra en snygg grej så skall jag gärna mejla ut den till alla jag känner. Känner inte så många på den sidan stan men skall gärna informera att du är en grym nageltjej
Ab: Vilken bra idé: Bauti om du gör en snygg reklambroschyr så kan vi alla maila alla vi känner
Tack Vad söta ni er. Skall se vad jag kan knapa ihop.
Kanske kan fjäska med Linum, som är grymt bra på sådat *vifftar fibrilt med ögonfransarna*
God morgon!!
Har varit vaken sedan kl 05.00. Har tom hunnit med att bada. Vaknade av stormen som råder här på berget. Helt sjukt vad det har blåst inatt.
Dagens uppdrag är att ta sig till Salongen och komma på vad vi skall ha till middag, känns lagom jobbigt en fredag
Godmorgon!
Vaknade kl 4 av att 2årigen ramlade ur vår säng. Detta resulterade i att lampan tändes och även lillebror vaknade. Då kom han såklart på att han var hungrig, vilket pockade på Ws uppmärksamhet som tyckte det var jättekul att lillebror var vaken och började glatt hoppa i sängen. Tog sisådär en dryg timma innan alla hade somnat om.... Är seeeeeeg nu
Och fy vilket väder.
Nån som såg på Lyxfällan igår? Där var det en tjej som shoppade scrapbookinggrejor så det stod härliga till, hon hade ett helt rum bara med sånt pyssel. Såg ut som en mindre butik!
Bauti: Kolla Arlas hemsida efter ett recept som heter Mustig Kycklinggryta, gjorde den förra helgen och det var jäääääääääääättegott!