• Ab fab

Fikasugna erfarna makar

Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!

Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn

• Svar på tråden Fikasugna erfarna makar
  • Frujj

Carma: Ok, jag tyckte det blev klumpigt och svårt att få det jämt med limmet. köpte nåt som hette glossy accents. Pärlorna fastnade i tjocka lager och det blev svårt att få det snyggt.

• Frujj

Hmm börjar faktiskt tänka serious på att döpa lillebror till Lillebror i andranamn...

• Ab fab

19 på fredag.

jag diggar Lilleboo- tycker verkligen att det är ett bra andra namn.

• Carma07

Frujj: Har svarat dig på mailen.

• Nibla

God Morgon,

Har varit uppe sen 4.50. Ammade lillan, fastnade för en dokumentär om Auschwitz. Fy fan, rent ut sagt att nåt sånt fick hända!!
    Kunde inte somna om efter det, så jag satte på nyheterna. Sen vaknade N för att gå till jobbet så vi skjutsade honom till tåget. Nu är klockan över 7 så det känns onödigt att gå och lägga sig igen.

Idag ska jag och Lillan till IKEA och Backaplan. På IKEA ska det inhandlas burkar av alla de slag att ha i skafferiet. Har nämligen fått tillbaka dessa förbaskade mjölbaggar. Igår när jag ätit upp min gröt låg det en rackare och flöt i mjölken och detta upptäckte jag när jag redan slevat i mig hela portionen. Fy fasen vad äckligt...... Ingen som har nåt käckt husmorstips hur man kan tänkas bli av med dessa odjur?

• Ab fab

Mornings
    slapparmorgon. Taxin hämtar inte förrän 0920 så jag har tid att skrutta runt lite.

Igår blev det först träning o sen fika med vännina vars företag varslat. Inte henne men det känns ju i alla fall

Mjölbaggar? Tyvärr inte. Burkar är bra men det är nog sånt som jag skall kolla med mamma om tips

• Linum

Morrn da!

Nyss vaknat i min egen säng. Jag jobbar hemma idag (jag är helt enkelt för trött för att orka köra till Borås...).

Har varit i Nancy i tre dagar på kundbesök/konferens. Jättetrevligt! Jag är bara inte riktigt van vid att äta tre-rätters med vin till lunch... I måndags kväll åt vi tre-rätters med massor av vin till middag också - mellan 22-01 på kvällen... Magen blir ju som den har lust med efter det . Igår var jag i fyra länder: Nancy ligger ju i Frankrike, vi åkte bil till flygplatsen i Luxembourg, flög till Amsterdam och sedan till Sverige. Krångligt när man jobbar på ett småländskt företag eftersom ingetting får kosta pengar... Hotellet var dock bra!

• Linum

Nibla: Kul att ni hade rätt om bröllopet! Måste varit väldigt vackert. Varnhem är ju kanonfint!

Abbe: Har vi sagt någon tid på fredag? Jag kommer inte ihåg.

• Ab fab

vi startar 19 men skall du komma tidigare har vi inte sagt någon tid. Jag är hemma hela fredagen så ni är välkomna när som

Svar på tråden Fikasugna erfarna makar