• Ab fab

Fikasugna erfarna makar

Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!

Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn

• Svar på tråden Fikasugna erfarna makar
  • FruTez

Hmm... Funka ej! Hoppas allt är bra er damer och småttingar!

• Ab fab

hej babes.
    lite spak men snart är jag igång igen. ledig idag o nu har vi handlat. städpatrullen skall snart sätta igång

• Carma07

Godmorgon

Ska bli så kul i kväll!! Nu har även jag hittat en kostym för ikväll. Saknar dock hörntänder till den så ni får använda fantasin lite granna. Är det någon som har ett rött läppstift?

Vet inte vad det är med lilltjejen och gäster. Hon bara stensover.

• Nibla

Hej på er!
    Tack för en väldigt trevlig kväll igår!
    Partyt sög musten ur lillan, hon somnade i bilen på vägen hem och sov till 7.30 imorse. Första gången hon sovit hela natten! Gick ut en promenad 8.30, hon somnade i vagnen, och hon sover fortfarande. Hon kanske är bakis?

Ska till Allum snart, måste hitta en vinterjacka!

• Frujj

Hej!
    Tackar också för igår, jättetrevligt! Kul att träffa alla på en gång och god mat och ffa trevligt sällskap! Vilket dåligt humör man än är på när man åker hemifrån så blir man alltid glad och på gott humör igen!

Nibla: Det är jobbigt för små sessor och prinsar att gå på party Lilleman här sov också som en stock hela natten och sover nu igen... zzzz
    Är Carmas N oxå "bakis" idag?

På tal om god mat, ska jag starta en recept-samlar-blogg åt oss?

Underbart väder idag!

• Ab fab

Hej snyggingar

va kul att träffa er alla

Bauti-alla dina halloweengrejer finns i en påse.ta med mig dem om du kan träffas nån dag

Frujj- receptblogg! perfekt!

• Carma07

Tack alla för igår och extra tack till er som fixade och donade. Häftig fest. Vår lilltjej har varit sovit som vanligt inatt och idag, men å andra sidan sov hon som en stock på festen. Snacka om festprisse.

Frujj: Receptblogg låter riktigt roligt.

• Bauti

Heluuu!

Ja tack för igår. Lika kul att se alla
    Tack Abbe för B&B.
    Vi kan ordna fler partyn så ungarna få sova (och mammorna) dagen efter

Frujj, Kul med matblogg, då kommer mina recept med där.

Är trött. Det var någon j-vla tomte som ringde mig kl 08.42 för att meddela att frukosten var serverad (Linum)

Sitter och väntar på att folket som P bjöd in skall komma på middag.

Trevlig kväll girls & lillebo

• Frujj

Ska försöka få tid till o fixa en receptblogg imorgon, kul tycker jag som äääälskar att testa nya recept och att laga mat och baka och greja!

Lilleboo hälsar (som gårdagens enda kille) att han tycker att speciellt två tjejer var extra söta (och blinkar lite åt lilla L och lilla N) *fniss*

*flört flört*

• Linum

Har varit och sett nya Bond. Sådär är väl mitt betyg. En väldans massa action och yttepyttelite handling som inte var särskilt genomtänkt eller smart...

Tack för i fredags allihop! Kul att se Addiz

Svar på tråden Fikasugna erfarna makar