Fikasugna erfarna makar
Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!
Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn
Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!
Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn
Hej hej
Tittar in och säger hej. Känner mig lite knockad. Vet inte riktigt vad som kommer att ske. Tycker allt är sk*t. Igår satt jag på jobbet o tårarna bara rann lite patetiskt faktiskt. Men jag var väldigt ledsen.
Nu sitter jag o letar nya jobb ifall jag nu skulle vara en av de 300. Om det nu blir 300 är ju inte helt säkert. Siffran kanske slutar på mycket lägre. Men men, Obama vann, så det finns hopp om att även jag besegrar detta!
Hoppas att alla andra mår bra.
Kram kram
Hej vännen
tänkt så mycket på dig.
Du är duktig, ung och begåvad- du kommer att klara dig även om det inte blir på nuvarande jobb.
Tezz: Jag har fått betala hela tiden jag varit utan telefonen, 6 veckor! Fick fjuttiga 69 kr i avdrag.. löjligt.
Men nu ska telefonen skickas tillbaka sen blir det alrig mera 3!!!!!
Carina: Kom när du kommer, jag är hemma utom vid promenaden fram o tillbaka till dagis kl 14. Välkommen!
Nides: *kramar om* Håller tummarna för dig.
Vad kostar det att skicka ett rekommenderat brev??
Letar på postens hemsida men där hittar man ju inget
*letar ny telefon*
*wihhaaaaa*
Nides: Kramar också om och håller tummarna för dig.
Frujj: Har precis blivit av med snuvan på lilltjejen och är lite osäker om vi vågar chansa på att komma ikväll. Vill inte ha henne sjuk igen. Tycker hon är lite för liten för det.
Carma: aha jag tänkte nog fel, inlägget ovan trodde jag var efter mitt mail till dig.
Synd om du inte vill komma men förstår att du inte vill ha snuvan på lillan igen.
Frujj: Det inlägget skrev jag precis innan jag läste ditt mail. Blev lite snurrigt. Om hon har någon katalog av något slag skulle du kunna ta en till mig isf. Är ju fortfarande nyfiken på produkterna.
På söndag skall jag ha hem några vänninor- en av dem behöver tröst o prattid (de varslar på hennes jobb) o jag såg framför mig en dag med romantiska filmer, varm choklad o mashmallows. Vilka filmer skall vi se?
Abbe: Jag kan ju bara massa smöriga amerikanska tjejfilmer. Här kommer några förlag, ifall att, typ, liksom! *fniss*
Just like heaven
Sweet home alabama
Dirt Dancing
Dagboken
The Holiday
Love Actually
Notting Hill
För evigt
Kärleken checkar in