Fikasugna erfarna makar
Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!
Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn
Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!
Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn
jag kan kolla med tonårs A hemma. Hon är ju lite modeintresserad
Ab: Ja gör gärna det
Kan man undvika att bli "tönt-stämplad" för en mössas skull så är det ju ganska enkelt att undvika
Carma: Jag var också på Avenyn och firade in det nya milleniet! Hihi! Tänk ifall vi gick förbi varann! Tycker alltid att det är så roligt att tänka så. En gång när jag hoppade runt på olika företag blev jag kallad till ett ställe där en anna vikarie blivit sjuk. När jag kom dit så var det inte så mycket att göra och det låg en HArry Potter bok där som jag började läsa i. PÅ eftermiddagen ringde tjejen som var sjuk och bad mig att lägga undan hennes Harry Potterbok och vi småpratade lite, trots att vi aldrig träffats. Inte mer med det.
Två månader senare var jag på ett annat jobb. Jag jobbade tillsammans med en annan vickarie under två dagar. Vi klickade så bra och bytte telefonnummer och idag är hon en av mina närmaste vänner.
Det visade sig sedan att det var samma tjej vars Harry Potterbok jag satt och läste i!
Tezz: Kul med såna där "världen är liten-histotier"!
jag var också på Avenyen på milleniet. Eller åtminstone på en balkong och såg ut över gatan. vi var på bal på Valands festvåning o stod på balkongen för alla fyrverkerier
Slutar om 25 min. Vill passa på att önskar er alla en trevlig helg! KRAM!
Tezz: Tack detsamma!
Hoppas på bättre väder oxå...
Kram på er!
Hej
Carma, jag är gärna med och pysslar julkort
Hihi, millenuimet. Då stod jag på taket till Carlstens fästing och förlovade mig. Nej, inte med min make P.
Godmorgon
Imorse vid halvsju var lilltjejen pigg och ville gå upp och jag fick en SATC-morgon. Ikväll blir vi själva hemma så det är planerat en SATC-kväll också. Hoppas bara på att lilltejen godtar det.
Tezz: Tycker också det är en rolig tanke att man kanske har mött varandra innan man träffades på "riktigt". Det är många gånger som man upptäcker vilken liten värld vi lever i.
Ang pyssel så funderar jag ut några dagar att välja mellan och mailar ut och ser vilka som är intresserade och när vi kan.
Nu blir det äppelmuffinsfika.
Hej
Sitter och letar namn till min hemsida. Har massor av förslag. Frågan är bara vad jag skall välja.
Här är några av mina förslag:
snygganaglar
nobelnails
hotnails
glamornails
wellnails
handynails
modernnails
finenils
freshnails
strongnails
happynails