• Ab fab

Fikasugna erfarna makar

Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!

Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn

• Svar på tråden Fikasugna erfarna makar
  • Linum

Hej på er

Har grymt mycket att göra på jobbet. Jobbade över fem timmar förra veckan, och det blir nog minst lika mycket den här. Sitter och pillar med en katalog som ska vara färdig på onsdag och jag känner mig hyperstressad eftersom det aldrig är någon som har ordning på nåt! Tänk er en produktchef som inte kan svara på frågor om sina egna produkter och konstruktörer som är såpass nya och omogna att de inte vågar ta ansvar för det de har ritat. *suckar*

Annars rullar det på. M letar nytt jobb (fast han ännu inte blivit av med sitt gamla) och hittar säkert något jättebra. Säkert i Skåne... Hrmmppfff. Nu står han berdvid och klappar mig på axeln också. Hrmmppffff. Skåne. (Är inte bara platt, det får plats en tjooockis som jag mé /Martin.) Vi får väl se. Min tärnas man jobbar ju i Tanzania och klarar hon det med barn och hästgård kan väl jag klara det hyresrätt och två missar

Abbe: Jag kan göra en inbjudan om jag får göra den efter torsdag. Maila mig bara

Puss på er alla flickisar. Saknar er på dagarna.

• Bauti

Hej

Bil fan startade inte i morse när jag skulle åka. Ringde min pappa som fick komma med stora laddaren. Nu står Ior och får påfyllning så jag kan ta mig till salongen. Vi har oxå varit och köpt nytt batteri som P skall få montera in i kväll. Undra om han blir glad för det

• Ab fab

Mornings
    Linum- om vi gör inbjudan före jul är det himla bra. Ingen brådska alls

igår lekte jag med Knut- the dog. han är så jäkla rolig. och söt Flyttade lite möbler o fixade med mamma.

• Carma07

Halloj

Imorse blev det visst sovmorgon. Vaknade strax innan kl 11:00 men känner mig fortfarande trött. Tror jag ska ta mig lite kaffe så jag piggnar till lite. Eller så kanske jag borde sova lite till. Hmm

Linum: Saknar dig också här på dagarna. Hoppas allt löser sig snart för M med jobbsituationen.

• FruTez

Hej tjejer!

Linum: Saknar dig också på tråden. Jobba inte ihjäl dig nu!

Bauti: Heter bilen din Ior? *fniss*

Carma: Gott med sovmorgon ibland!

Hur ofta brukar ni tjejer titta på era bröllopsbilder? Jag satt och pratade resor med några kollegor och kom att tänka på att jag hade lagt upp massa bilder på nätet. Satt precis och bläddarade igenom bröllopet och bröllopsresan... känns som att det var jättelänge sedan det hände. *suckar längtansfullt*

• Bauti

Abbe, Jaaaa, tackar *klappar händerna som en duracellkanin*
    Tez, Japp, han e döpt till det

Någon som vet vad man kan hyra stuga (som volvo anställd) i sälen eller där omkring. Typ så som Bokebäs.

Nu har jag fått tilbaka mina naglar. SÅ skönt med långa igen. Och så klart glittriga.

• FruTez

Bauti: Kul att få se din söta nunna dyka upp här på jobbet och att få lite fika tid (även om det inte var så länge) med både dig och Abbe!

Jag ringde och pratade med Telia. Fick en faktura igår på uppsägningsavgift på telefonen i lägenheten. Vi har ju forts. med Telia i huset, så den avgiften ska vi inte betala. När jag satt där i telefonkön funderade jag ut argument och var beredd på att stångas. Har ju varit med om krångliga kundservicar tidigare. Kom tillslut fram, berättade mitt ärende och hon svarade att jag hade rätt! *tjohoo* För en gångs skulle så behövde jag inte stångas och jag får några slantar tillbaka!

• Frujj

TAADAAAA!!
    There´s an announcement on my blog!

• Frujj

Carma: Trevligt att ses idag, tack för att du kom
    Snart har vi stans snyggaste hy.

Hänger gärna med till IKEA nån dag om du vill ha sällskap!

Har lagt ut recept på bloggen idag oxå.

Svar på tråden Fikasugna erfarna makar