Fikasugna erfarna makar
Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!
Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn
Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!
Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn
Hej på er!
Gör rågflingegröt till frukost. Har varit vaken ett tag, men det är såååå mysigt att ligga kvar i sängen på morgnarna då Lillan är som jollrigast och gladast.
Ska till Åhléns idag och försöka hitta en pepparkaksklänning. Inte till mig själ utan till Lillan. *fniss*
Godförmiddag
Just det ja, idag är det Gustav Adolfdagen ja! Bakelsedag...
Gick på en skola med det namnet, fast vi fick inte bakelser varje dag för det...
Nibla: Gulligt med pepparkaksklänning, här blir det två mini-tomtar!
Bauti: Snygg lägenhet!! En sån garderob skulle jag vilja ha.... (kan man lyfta ut den och flytta hit den )
Carma: Vad är det för näsdroppar (eller vad du sa igår) du använde till förkyld lillan?
Nibla: Pepparkaksklänning finns på "klädaffär vid Hulan" (vill inte bli utslängd)
Frujj: Renässans (apoteket)
Ska snart iväg på promenad med de andra mammorna i vår föräldrautbildning.
Carma,
Lindex, Lindex, Lindex. (Gillar att leva farligt!) Hahah!
Hej tjejer!
Åh, jag vill åxå ha bakelse! *mums* Fast det verkar inte bli några...
Nibbla: Åh, jag som så gärna skulle vilja se dig i pepparkaksklänning! *fniss*
Frujj: Jag brukar alltid ha Renässans engångs pipetter hemma. Perfekt vid förkylning och som Carma skrev, de funkar jättebra på bebisar också!
Bauti: Vilken superfin lya!!
Nides: Vi får ta en pysselkväll hemma hos mig nån dag när jag kommit iordning.Kanske en pyssel-pyjamas-sleep-over?
nu har jag överlevt min första mamografi
Abbe: Hur tyckte du att det kändes? Jag har fått göra det två grr. detta året för att kolla upp min cysta. Första ggr fotade dom båda boobsen ifrån alla vinklar som är möjliga. Visster inte att mina boobs kunde bli så platta! *skratt*
jag tyckte att det var mycket bättre än vad jag trodde. Alla hade väl ksrämt upp mig men de var jättesnälla o roliga
Bauti: Ursnygg lägenhet!! Lycka till med försäljningen.
Ang pyssel har jag tänkt att vi kanske kan ha en pysseldag här hos mig? Jag har ett bord till vi kan ställa in i köket och det är gott om plats. Antingen bestämmer jag med maken att han tar hand om liltjejen och jag bara ammar eller så hoppas jag på att hon sover gott i sängen. Och om Nibla vill hänga med så har hon inte så långt att åka om det inte skulle funka med hennes lillan. Vad säger ni pysselsugna?