Fikasugna erfarna makar
Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!
Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn
Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!
Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn
Tezz och Carma: Hon trivs bra på den nya skolan. Känns skönt. Bra med helt nytt folk och ny "luft".
Bauti, du får göra som andra gör, tandläkare m fl, "avbokning efter kl 9 samma dag debiteras med 200 kr" eller nåt sånt.
Annars kan du ju förlora en hel dags inkomster och folk kan boka hit och dit och sen bara skita i det. *morrar åt kunden tillsammans med Bauti*
Idag har lillebror varit på väldigt dåligt humör. Han har pruttat så mycket att risken för att flyga iväg har varit väldigt stor. Stackarn har nog ont i magen, undra varför.
Frujj
Du får binda ett snöre runt foten på honom så han inte slyger till skyn.
Jag skall skriva detta med avbokningar.
Frujj: Har mailat en fråga om bloggen! Inte för att det är krångligt nu, men det kommer väl att bli senare, när det kommer fler recept.
La upp bilder från Halloween igår!
Mornings
en morgon med lite inspiration. vackert väder och oerhört coolt med en svart amerikansk president som heter Hussein. O James Bond igår
YES!!!!!!!!!!!!!! Det dumma telefonbolaget har beviljat att jag säger upp abbonemanget i förtid!! *tjohooo*
Tog "bara" SEX veckor....
Tezz: Ska kolla på det där med bloggen. Hmm kanske bra om alla kan fixa och dona. Kan ni bara skriva nu??
Frujj- grattis! Vilken seger!
Är det någon som pratat med Nides?
Frujj: Jag kommer inte åt LAYOUT-menyn när jag loggar in. Misstänker att det bara är du som kan det eftersom du startade bloggen! Förresten, grattis till segern mot 3! Har du betalat massa pengar under denna tiden?
Abbe: Jag har med mig din matlåda idag! Tack för lånet. Maken uppskattade doggiebaggen med Eruptionkaka som jag hade med mig hem! Jag sitter i receptionen idag, så du kan få den nästa gång du går förbi!
jag kommer förbi efter träningen- är väl klar 13 tror jag
Frujj: Härligt att det hela äntligen har löst sig med 3. Det var på tiden. Det löser sig till ikväll så jag kan komma till dig. Är det ok om jag ev dyker upp lite tidigare?
Ang bloggen så försökte jag lägga upp så man ser etiketterna, men jag kan bara göra inlägg och redigera dem.
Har nu avverkat 1½ säsong av SATC.