Fikasugna erfarna makar
Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!
Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn
Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!
Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn
Hej
Kan ju hoppas på att det sitter någon ammande mamma någon stans och hänger här???
Fattar inte det här. Varför skall jag vakna galet tidigt när jag har något att planera dagen efter. Som nu, skall fixa lägenheten inför fotograferingen. Som är JÄTTE viktig för att få sålt den.
*PLING* då vaknar man kl 03.30 och hjärnan snurrar på högvarv med ideer. Satan att Ikea öppnar så sent.
Hej tjejer!
Bauti: Hoppas att fotningen går bra och att du kommer att sova som en stock inatt istället!
Tack så mycket för i fredags! Superdupernicetrevligt! Har tagit massor med kort, men de ligger på kameran och väntar på att transporteras över till datorn, när datorn väl är inkopplad, vilket jag hoppas sker denna veckan!
God morgon
en lång helg med mycket aktiviteter. det har liksom inte varit en lugn stund sedan Barcelona förra helgen.
I lördags blev det frukost med Bauti o Linum. Sen konståkning i Lerum. Vänninas dotter åkte o så tillslut Thörnströms
igår slappade jag bara. skogspromenad och sova middag. det var skönt
Linum- köpt biljetter till julkonserten
Idag skall vi fira R. Han fyller år men väldans lugnt firande. Tårta o paket ikväll
Tjingis
Lycka till med fotningen idag. Hoppas du är så trött sedan idag att du får sova inatt.
Frujj: Jag har en brun-vit randig P&P trasa som är din. Den var kvarglömd hos Abbe och jag tog med den eftersom vi pratar om en babydate. Påminn mig om att den ligger i min skötväska om jag glömmer.
Någon som vet hur man gör för att få olika signaturer på bloggarna? Vill behålla mitt namn på min blogg och vill använda Carma på receptbloggen. Försökte lägga upp ett till konto men den godtog inte samma mailadress. Måste jag ha två olika mailadresser för att få olika signaturer på bloggarna?
Abbe: Du får hälsa R grattis från oss.
Carma: Vet inte om det går att ha två olika namn. Kanske det inte går eftersom det är knutet till samma mail?
Ang. blogg. Någon som kan förklara hur man gör för att blogga från mobilen?
Jag har uppdaterat vår blogg med mina få bilder. Det är inte alls lika bra som Nides men kul kanske att ha några på bloggen också.
Carma: Jättebra att du la upp på bloggen! Jag kommer inte åt Facebook på jobbet och hemma är datorn inte igång än. Har fått massvis med info om bilder där så jag håller på att svimma av nyfikenhet eftersom jag inte kan se dom...
Tez, jag vill se korten NUUUU!!!!!!
Så roligt att ha dom och titta på. Bra att vissa finns på våran blogg så den får leva lite.
Har sparat dom i min speciella BT-mapp i datrorn
Är inte det minsta trött. Har hållit igång sedan kl 03 i natt. Fattar inte att jag vaknar och inte kan slapna av, utan måste gå upp och ta fram och greja allt innan fotograferingen. Som dock var kl 15. Gäller att vara ute i god tid?!?
Fotona såg bra ut i hans kamera. Jag får dom förhoppningsvis i morgon av mäklaren. Skall bli så skönt att få sålt lägenheten.
God morgon tjejer!
Är lite trött idag. Flängde runt på stan igår och var inte hemma förräns halv 9. Då blev det ingen vila för jag kände att jag måste koppla in datorn. Det var lite klurigt, men tillslut så lyckades jag koppla rätt sladd till rätt uttag. Sedan lyckades jag koppla in modemet så nu kommer jag åt nätet! *yay*
Bauti: Lovar att ifall jag hinner så ska jag fixa korten ikväll!