Fikasugna erfarna makar
Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!
Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn
Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!
Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn
Jag måste antagligen jobba hela dagen, men jag kollar med Catti när vi ska åka till dig. Det blir inte alltför sent i alla fall.
ingen fara. jag skall skrutta runt på fredgen- jobba lite, handla o städa o leka med Knut
Godmorgon
Farmor och kusin på besök. Liltjejen har varit uppe och jollrat med farmor och snart blir det bad.
Nibla: Knepet mot mjölbaggar enligt svärmor är anticimex.
Carma, Ok, får slå dem en pling....
Ab,
Ska du leka med hunden eller trädgårdstomten??
Knut the dog
Hej tjejer!
Är tillbaka på jobbet, efter 6 hektiska dagar. Har haft fullt upp och ändå är det sååå mycket kvar att packa upp och fixa med. Känns fortf. helt overkligt att gå omkring hemma och fatta att nu sitter vi faktiskt i vardagsrummet och det är ingen byggarbetsplats längre!
Frujj: Får jag fortf. plats i bilen fredag?
Hoppas att alla fick mitt sms häromdagen. Det är fortf. 2 biljetter kvar till kvällens show på Cabaret Lorensberg om det är någon som vill hänga med? Det är gratis och man får lite att tugga på!
Tezz: Hade gärna följt med, men har körövning ikväll... Kul att det har gått bra med flytten. Förstår att det känns lite overkligt att bli "lantis" Du kommer att trivas jättebra i Rävis!
Som jag sa till Nides igår, snart kommer jag väl i gummistövlar och keps!
Hahaha!
Ska försöka packa upp så snart som möjligt, så jag kan ha inflyttningsfest snart!
Låter trevligt!
Heluu
Har betalat räkningar idag. Inget kul när man går back.
Linum, Abbe: Vi sa att bilen skulle gå från stan kl 12.00.