• Ab fab

Fikasugna erfarna makar

Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!

Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn

• Svar på tråden Fikasugna erfarna makar
  • Ab fab

God morgon
    barcelona var underbart. Vi har haft en så bra helg. 22 grader varmt och sol. Uteserveringar och solglasögon Tre långa dagar med massor av promenader, kultur, shopping och sightseeing. Om ni fundererar på att åka dit har jag massa tips!

Bauti- skickat runt ditt reklamblad till alla jag känner.

Massa jobb på hög. Hemma två dagar, Barcelona på onsdag igen.

Kommer ni på fredag?

• Nibla

God morgon!

Har haft en mycket trevlig helg! Åkte till torpet på fredag kväll och myste framför TV:n. På lördagen tog N och svärmor med L ut på en skogspromenad så jag fick tid att måla naglarna och göra mig allmänt vacker.
    Vid 16-tiden var vi på plats i Varnhems Klosterkyrka, en väldigt mäktig kyrka där Birger Jarl ligger begravd. Vi var ju som sagt bjudna på dop men när portarna öppnas spelas Mendelsohn brudmarsch. In kommer brorsan i en väldigt stilig uniform från 1800-talet (han är militär) och bruden har en mycket vacker halterneckklänning och en bukett med röda rosor. Efter vigselceremonin döptes lillkillen.

Efter kyrkan åkte vi alla till officersmässen på regementet där festen tog vid. Det blev skaldjursbuffé. Jag och syrran hade förberett en sång till brorsan eftersom vi anat att det skulle bli bröllop. Den gjorde succé.
    Vi dansade hela kvällen och hade jättekul! Åkte tillbaka till torpet vid 2.30 på natten.
    L var så snäll hela tiden, sov i kyrkan, var vaken till kl 23 på kvällen. Satt med i mitt knä under middagen och sa inte ett pip. Somnade sen som en stock i sin vagn och sov hela vägen i bilen.

Vi ska ha dop för L den 28/12, eftersom N's bror är hemma från USA då.

• Ab fab

Vilken härlig helg Nibla- Ba kul att det blev bröllop. ( o roligt att kunna reta brorsan lite *s*)

• Nibla

Bruden som har samma förnamn som jag heter nu samma som jag gjorde som ogift. Haha!

• Ab fab

inte lätt för dina föräldar att komma säga rätt

• Carma07

Vilka härliga helger ni har haft.

Ab: Jag och lilltjejen kommer på fredag. Var på leksaksaffären på backaplan igår för att kolla häxkläder men var utplockat. Kommer som den häxa jag är-

• Frujj

Håller med Carma - vilka härliga helger!

Carma: Jag var på leksaksaffären i lördags och köpte en häxig klänning. Då fanns det massor av kläder kvar. Visserligen massor av folk där då oxå. Pratar vi om samma affär? Den där stora amerikanska affären??

• Bauti

G R A T T I S !!!!!!!!
    Idag fyller vi 2 år

Längtar tills på fredag.

Skall iväg och sy nu. Ni får se mer på fredag!!!

• Carma07

Frujj: Vi pratar om samma. Det fanns en sorts klänning i stl 180 men var mycket tveksam om jag verkligen kom i den. Gör ev ett nytt försök under veckan om svärmor och makens systerdotter vill ut och shoppa lite.

Längtar också tills på fredag!!!

• Ab fab

Åhh är det idag vi fyller år. Nice!

Svar på tråden Fikasugna erfarna makar