Fikasugna erfarna makar
Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!
Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn
Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!
Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn
Sedan har jag en annan sak att berätta. (Håller låda för mig själv precis som Frujj brukar göra. ) Häromdagen hade jag en kompis på besök. Hon hade fått filmen SATC av en kollega om hon lovade honom att ge den vidare till en väninna när hon hade sett den. Så då fick jag den. Då tyckte jag att jag kan ge den vidare när jag har sett den så kan filmen gå som ett kedjebrev eller nått. Någon som vill ha filmen när jag tittat på den - räck upp en hand.
Och en fråga till alla SATC-fan. Fattar jag något av filmen även om jag inte har tittat på serien?
Ringde just fru T o tyckte hon skulle vara med i Radio Citys tävling om intron. Hon är ju grym på sådant!
Skall till Baracelona i helgen och dit även nästa vecka. Tyvärr betyder det att jag är i Spanien när det är hudvårdsdags så jag får ställa in för min del. Jätteledsen
Tezz: Om jag hittar något att klä ut oss i. Lite krångligt att komma iväg men ska försöka. Såg att de säljer häxkläder på "en leksaksaffär på Backaplan" Annars känner jag mig sopig som en häxa redan. Vad kommer du att komma som?
Vilka fina bilder Carma. Vilken sötnos!
Carma: *räcker upp en hand* Åh, jag vill gärna ha filmen när du tittat på den! *sträcker upp handen högt högt*
Jag vet inte än vad jag ska hitta på när det gäller klädseln. Känner att tankarna är någon annanstans just nu. Kanske att jag köper något litet som tex. en häxhatt eller nått!
Abbe: Man måste skriva med någon hejarramsa om företaget för att skicka in.... har du nått tips?
Linum är ju grym på ramsor. Kolla med henne. Jag är inte vidare vass på sådant
Klädsel den 31/10?? Ta något svart- det viktiga är att du kommer!
Villnågon låna SATC boxen så har jag den.
Hej nu har jag varit på Allum och spanat. Hittade jag nåt?? Nä inget som passade! Blir så trött.. kroppen är ju inte vad den en gång var efter att man fött tre barn.. och kläderna är ju sydda efter små italienska supermodeller utan rumpa och utan hängmage efter förlossningar.. *suck* så jag hittade då inget som passade mig. Tänkte desperat att jag får väl sy ett par byxor då....
Var inne på Pappersakademin, det var ganska stort där tyckte jag, hade förväntat mig nåt mindre. Det var en trevlig hjälpsam tjej som jobbade där oxå. Fick för mig att de inte var jättedyra heller, 12x12 papper kostade 5 kr tex.
Hoppsan - ingen som kan komma på hudvården, vet inte om Nibla och Bauti hade tänkt komma, Nides och Linum kunde inte. Hm ska jag försöka boka om dag??
Annars sitter jag ju här själv..
Den där leksaksaffären på Backaplan tänkte jag åka till o köpa nåt häxigt. Egenligen behöver jag väl inte klä ut mig men... hahaha
Ab: Lånar gärna boxen. Ska kolla om maken och dottern släpper iväg mig en kortis så kan jag hämta den.
Tez: Då paxar jag filmen till dig.
Frujj: Har också problem med att hitta kläder. Tycker det är så konstiga former på dem numer.
Känner mig också som en häxa när jag tittar i spegeln. Hittar jag inget att klä ut mig i så kommer jag bara svartklädd.
Frujj igen: Tänkte ta mig en tur till Allum men känner mig nog inte bekväm ännu att sätta mig rätt upp och ner vart som helst att amma. Har du bra förslag på bra ställen att sätta sig?
jag är hemma ikväll. Skall fixa tvätt o packa inför helgen