• Ab fab

Fikasugna erfarna makar

Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!

Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn

• Svar på tråden Fikasugna erfarna makar
  • Bauti

Nibla: Vissa har inte så mycket innanför panbenet.

Skall snart iväg till jobbet. Har två kunder som skall göra nytt sett idag. Blir en sen kväll.

• Ab fab

Grattis bauti- du verkar ha många kunder nu. Så roligt!

Nibla- vilka idioter. Vilken attityd mot andra människor. Uppfostringsanstalt !

• Carma07

God förmiddag

Fortfarande sjuk och har svårt att hålla mig vaken. Tur att liten också vill sova eller iaf är nöjd med att bara ligga eller sitta bredid.

Nibla: En del hundägare är helt otroliga och tror visst inte att de har något ansvar alls. Det är ju hennes ansvar och inte ditt att hundarna inte sticker dit. Nästa gång får du säga till henne att om hon inte vill koppla hundarna så får hon gå en lydnadskurs med dem så hon har pli på dem.

• Nides

Goddag...

Carma: krya på dig.
    Frujj: va trist att du har problem med tre. Jag har haft de i snart 5 år och det har inte haft så mycket krångel. Fast de är lite speciella. Eller mycket. Hoppas att det löser sig.

Måste berätta en rolig grej, Jag skrev min o J's namn och fick fram tjejnamnet Donia, vilket betyder världen. Nu till det roliga. En av tjejnamnen som jag har klurat på länge. sen jag kanske var en lite flicka är just Donia, fast med stavningen Donya. Det är ju ett persiskt namn. Kul va?

• Ab fab

Nides- du är den enda som fått namn som passar

• FruTez

God morgon tjejer!

Carma: Krya på dig! Hoppas att du mår bättre idag.

Idag var sista morgonen som jag åkte spårvagn till jobbet! Kändes lite konstigt, när man ändå har vant sig vid det. Känns förövrigt väldigt konstigt att flytta! Känns nästan som man har lite resefeber eller nått liknande.

• Frujj

godmorgon
    Carma: Hoppas du mår bättre nu.
    Ab: Hur har det gått med din förkylning?
    Tezz: Kul att det närmar sig, är det i helgen ni flyttar?
    Spännande!!

Nu ska jag mata lilleman och sen ska vi ta en sväng till Allum, behöver lite nytt i garderoben och så ska jag ta en titt hos Pappersakademin.

Håller fortfarande på o velar mellan Oscar och Melker. Fy vad det är svårt att bestämma sig! Vill liksom inte släppa det ena namnet för det andra.
    *hjälp*

• Frujj

Ni som kommer på hudvården nästa vecka får väl ta o kika på honom o säga vad ni tycker han ser ut att heta

• Ab fab

Gärna- men tänkt om jag kommer fram till att det är en Bertil

Förkylningen mycket bättre. R är fortfarande lite hängig men annars är det ok. Ikväll skall jag packa. Bokade taxi till fredag... den hämtar 0450.,.. brrrr

• Frujj

Ab: Du får gärna lära mig svära på ett antal olika språk....

Blev arg häromdan igen, stora E satt vid datorn och "pratade" med några kompisar på MSN, då börjar den ena tjejen som är en f.d klasskompis att vara jätteotrevlig, kallar E för töntig, "ska du hämta mamma nu" osv osv. hotar med att hon ska komma ner till affären så "ska hon få en rak höger", retar henne för hennes efternamn osv osv.
    *grrrr* blir så arg!!! Jä..la ungar! Hade god lust att ringa upp hennes mamma och fråga om hon visste vad hennes dotter höll på med, men tänkte att det kanske bara blir värre. Men hot är olagligt.. så händer det igen så!

Svar på tråden Fikasugna erfarna makar