Fikasugna erfarna makar
Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!
Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn
Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!
Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn
vilket skitföretag Frujj. jag kan svära på en massa språk- arabiska o grekiska bl a. vill du lära dig
Roade mig med namnen också. Om vi hade skaffat barn skulle en dotter hetat Fadime... Kan det bero på att jag bott i tunisien
Postar till dig i morgon Bauti-puss
Totalt oinspirerad idag. Vill hem till min soffa. Vill bara hångla med maken
Ab: Det är hemma-i-soffan-och-hångla-väder idag. Några levande ljus och en stooor kopp te gör det hela ännu mysigare
Mina barn ska visst heta Gert och Flora.. hahaha Undra om det finns några normala namn i den där slumpgeneratorn...
Nu har jag varit på Coop och handlat. Det var jag och 100 000 pensionärer!
Usch vilket höst väder. Har tagit mig ett bad så jag känner mig lite goare nu
Har varit så duktig så jag har beställt möte med mäklaren nästa måndag ang min lägenhet. Hoppas bara nu att den blir såld till det priset JAG vill.
Tur att vi inte ska ha barn nu... Jennika och Justus var nämligen inga bra förslag...
Jennika... lite white trashvarning
God morgon på er
det blev kurande i soffan igår. Hängde upp gardiner o slappade framför TV:n. Inte dumt alls
Tur att vi redan fått barn: Jennifer och Jussi.
Jussi.... Vilket namn
Jussi, så hette den elaka intendenten i Rederiet, han var finne. (jag kan mina TV-serier)
Du är ju grym på TV-serier. Jag trodde det var någon massmördare eller så
Nu har jag haft en dust med en hundägare som rastar sina hundar i dungen bredvid vår tomt. Hon får gärna gå där hur mycket hon vill med sina hundar, men nu har jag sett dessa hundar springa in på vår tomt, säkerligen ett tiotal ggr så det är ingen engångshändelse.
Jag vill inte ha en massa okända hundar springandes på vår tomt så jag bad henne att koppla hundarna. Då sa hon att vi får skylla oss själva som huggt ner ett par buskar som vetter mot dungen plus att vi inte har nåt staket. Hallå? Jag tycker att oavsett om man har staket eller inte så ska inte hennes hundar springa in på andras tomter.
Den dagen L blir såpass stor så hon kan gå och vi är utomhus så vill jag inte att det ska komma inspringandes jyckar från höger och vänster.
Hon gick sin väg och avslutade med att säga att vi får sätta upp staket. Bah!
Ja ja.....
Nu kommer en väninna och hennes son Fabian på fika.