• Ab fab

Fikasugna erfarna makar

Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!

Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn

• Svar på tråden Fikasugna erfarna makar
  • Linum

Nibla: Trist med säljare som inte ger sig... Ibland har man nästan fått lägga på luren i örat på vissa för att slippa dem. En gång pratade jag med en kille som antagligen blev lite chockad för att jag tackade ja till hans erbjudande om Telia Mobil att han bara fortsatte med sitt säljsnack och talade om alla fördelar. Jag var tvungen att avbryta honom... Hade han inte slutat prata då hade jag ångrat mig och tackat nej igen

• Frujj

By the way - Nibla, hur var Pappersakademin i Allum?

Hade de mycket dop-grejor?

• Frujj

Usch vad jobbigt med såna säljare... Ibland är man "tvungen" att snoppa av dem för att få en syl i vädret.. eller, lägga på luren. Men väluppfostrad som man är så...

• Linum

Idag ska jag på återbesök på Carlanderska. Hoppas att jag har läkt bra så att jag kan få börja med sjukgymnastik och sedan ut och springa igen! Jag är dösugen på att jogga just nu...

• Frujj

Lycka till LInum önskar jag med!
    Kanske ser dig där i krokarna då, ska till E s skola o ha utvecklingssamtal med E o hennes lärare

• Ab fab

Hur är det med E- Är livet jobbigt fortfarande? Har ni kommit på något annat namn som passar till Lillebooo

• Carma07

Tezz: Vilken fyndig doktor. Hoppas cystan försvann för alltid nu.

Nibla: De var lika jobbiga när jag skulle säga upp vår GP. Hon frågade varför och jag sa att vi hade den på jobbet och det var onödigt med dubbelt. Hon tyckte vi skulle behålla den för helgerna. Man har väl ingen dyr prenumeration för att bara läsa på helgerna heller. Det var ett tag kvar på vår prenumeration och utifall jag skulle ångra mig tyckte hon att jag skulle vänta. Till slut orkade jag inte tjafsa med henne mer utan sa att jag återkommer när fakturan kommer, men vi kommer inte att ändra oss. *suck*

• Carma07

Linum: Lycka till hos doktorn och hoppas du är i löparspåret snart.

Nu blir det snart lunch. Rester från igår som var Abbes spenat- och valnötssås. Gott!!

Svar på tråden Fikasugna erfarna makar