Fikasugna erfarna makar
Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!
Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn
Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!
Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn
Nu har jag som vanligt missat massor här på tråden. Men men...
Ab: Polen? Hoppas att du har kul. Är du där med jobbet?
Frujj: va jobbig med E. Hoppas att det ordnar sig. Finns det nåt jag kan göra? Hatade nästan alla tjejer när jag var i den åldern. Yuck!
Förresten, vad är det för tjej? hi hi
Jag har massor med singela killkompisar. Frågan är vad har hon för kriterier??!?! hahaha
Linum: How is your back? Minns inte när du skulle ta bort stygnen.
Måste säga att jag ser verkligen fram emot den 31:e.
Ha en bra dag allihopa!
Kram kram
Tonårstjejer är svårt. Om jag tänker på hur Tonårs A är hemma så är det några saker som hjälpt henne
-pingis, att få vara bra på något. inte världsbäst men lite bra
-sminkkurs. jag gav henne en sminkkurs på MUS för att hon skulle lära sig att måla sig snyggt. Inte överdriva som många tonåringar gör.Jättebra.
-granntonråing ha rhaft problem med självförtroende o så. Hennes hjälp blev hästar- stallet o ridning.
Nides: Jag tog bort stygnen för drygt en vecka sedan. Igår rök plåstret också eftersom det bara fastnar i alla hårstrån och gör ont...
Frujj: Bra tips från Abbe ovan! Ett litet intresse kan växa och göra en till en större människa.
Linum: Oj va skönt att det är över. Jag har ju koll jag!
Bra tips Ab.
Halloj
Kikar in snabbt med en sprattlig tjej på axeln. Ska snart ta mig en fika. Idag har vi äntligen vår annons ute i gp.
Frujj: Håller med om att det är bra tips från abbe. När jag jobbade i butik hade vi ofta pryoelever som jag fick ta hand om. en del var framåt från början medan andra var tysta och lite rädda. Jag brukade alltid prata med dem och fråga efter intressen och så. ibland fick man lirka lite tills man hittade det som dem brann förr. Då slutade dem nästan inte att prata och viktigt då att man lyssnade på dem och ställde frågor. Efter det så skötte dem nästan affären helt och hållet. Stor skillnad när man hade hittat rätt.
carma: Fattar fortfarande inte att min kompis har vart en dina pryoelever.
Hej tjejer!
Nu är jag officiellt husägare! Känns spännande! Slutbesiktningen gick bra. "Bara" 24 anmärkningar, men det var mest smågrejer som att de ska måla om taket i badrummet och byta listerna i vardagsrummet. Det går att flytta in där när som helst nu om vi vill. Fast vi ska flytta nästa vecka på helgen. Känns konstigt... Tror inte att jag kommer att förstå allt förräns vi har flyttat in. Hur var det för er andra husägare?
Nides: Såg din man på Öppna Kanalen igår! *hihi* Han såg lite nervös ut juh! Förresten, visste inte att han gjort en låt om dig! *fnissar som en groupie!*
Ang. 31:e... hur mycket och till vem skulle man betzahlen? Igentligen har jag inte tid, måste packa upp och måste flyttstäda lägenheten. Men ett 2 års jubileum går ju inte att missa!
Kul att Addiz kan komma!
Tezz: Grattis! Vad skönt att det gick bra med besiktningen. Kul att du kommer den 31:a också. Det blir ju inte "på riktigt" om inte alla är med. 100 kr kostar entrén
Hej
Grattis till huset Tez.
Idag har jag tagit mig sovmorgon. Skönt att kunna bestämma själv.
Känner att jag orkar inte långa dagar än.
Morgon
Överlevde Polen. Förkylningen tog fart igen. Brrrr
FruT- du behöver bara komma till kalaset o ta med 100 kr. Inga förberedelser eller något. perfekt för städande husägare