Fikasugna erfarna makar
Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!
Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn
Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!
Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn
Uppväckt igen. Däckade totalt i fredags när jag kom hem från konferensen. Feber o allmänt sjuk. Sov hela kvällen. Lite bättre igår men tillbringade dagen i soffan. Inte helt bar idag men otroligt mycket bättre.
Addiz- såg att du ringde men orkade inte prata. Var helt feberyrslig
Igår kväll vaknade jag till- bakade bullar av alla saker. >Äpple o mandelbullar.
idag blir det fortsatt slappande. Ev en promenad med Knut. Lite frisk luft är nog inte fel
God måndag
Gårdagens promenad var bra. 2 kg trattisar på 40 minuter med mamma o knut. Sen blev det fika på säteriet igen.
Idag är det dags för Warzawa - hem i morgon kväll igen
Har precis vaknat... Fet i lördags i Halmstad - kom inte i säng där förrän vid halv fem någonting... Vi var helt slutkörda igår. Man är ju inte 20 längre
Abbe: Skönt att du är bättre!
Nibla: Lät som en riktigt mysig helg.
Frujj: Surt när hon inte kan tala sanning om en sådan skitsak. Hon skämdes nog för mycket. Du får ta av hennes månadspeng och köpa en ny tub till dig själv eftersom hon tog din
E ru smal idag
Hihi... Fest ska det ju stå!
Goddagens
Det har varit en lugn och skön helg. Igår var jag iväg en sväng till min faster och hälsade på så de fick träffa lilltjejen. Sånt underbart höstväder det var. Jag verkligen älskar hösten det är så vackert på vägen upp till Alingsås. Det var nästan så man körde av vägen för att man kollade på alla träd istället.
Maken var sjuk igår och är hemma idag också. Då kan jag passa på att räcka över lilltjejen emellanåt så man får gjort lite annat. Ikväll kommer vänner på besök.(Pianisten från bröllopet och henner dotter som höll blommorna)
Imorgon kommer vår annons ut. Inte en dag för tidigt. Men bättre sent än aldrig.
Nibla och Frujj: Vad sägs om att stråla samman någon dag denna veckan?
Linum: Hihi, undrade över att du var fet i lördags. Tänkte att du kanske hade ätit jättemycket mat och ända fram till halvfem.
Abbe: Skönt att vara frisk igen. Måste vara något liknande som maken fick här hemma. Håller tummarna stenhårt för att vi andra klarar oss.
Hej tjejer!
Låter som alla haft en trevlig och fet helg!
Imorgon... då smäller det. Då får vi nycklarna till huset!!! Känns overkligt... kl 9.00 är det slutbesiktning. Hoppas att det är en bra besiktningsman som står på vår sida. (även om det ska vara en opartisk part) Vi har haft lite problem med snickaren de sista två veckorna. Ju närmare slutdagen har kommit ju slarvigare och otrevligare har han blivit. Jag förstår att han känner sig stressad, men han har faktiskt haft ända sedan i sommras på sig att jobba. Därför tycker jag inte ett dugg synd om honom. Snarare synd om oss, eftersom det är vi som ska leva med hans slarv.
Vi var vid huset igår eftermiddag när det var tomt och skrev upp alla fel och tog kort på allt. Håll tummarna imorgon för att allt går bra!
Carma,
Denna veckan har jag späckat schema.
-Träffa kompis imorgon
-BVC på onsdag, sen träffa kompis
-Träffa två kompisar plus bebisar på torsdag
-Läkarundersökning och bli av med skenan på fredag (ÄNTLIGEN!!)
Nästa vecka kan jag vilken dag som helst utom måndag. Då ska vi på sångstund. Såvida ni inte vill komma på den, det är kyrkan som anordnar. Kl 11-13.
Har förresten uppdaterat min blogg.
Carma: jag har oxå fullspäckat denna vecka. Nästa vecka är nog bättre.
Jag gillar hösten med dess vackra färger och klara luft.. men när det är sånt här sketaväder som idag... säger jag bara fyyy
Har fått båda barnen att sova samtidigt!! Borde passa på att göra lite saker (eller vila vore väl ännu bättre) men känner mig mest rastlös. Har några högar med små "projekt" jag borde ta tag i men får inte tummen ur.. Hur gör man??