• Ab fab

Fikasugna erfarna makar

Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!

Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn

• Svar på tråden Fikasugna erfarna makar
  • Frujj

Förresten, vad tycker ni om namnet MELKER?

• Frujj

Nibla: Har dina händer blivit bättre nu efter att L kommit ut? För visst hade du väl karpaltunnelbesvär??

• Frujj

Hihi jag har lagt ut en kul grej på bloggen!

• Nibla

Frujj,
    Det är bara bra med händerna! Blev bra redan på BB faktiskt. Skönt, för vissa måste ju opereras eftersom besvären inte försvinner.

Melker,
    Påminner om Farbror Melker i Saltkråkan. Jag tycker det är rätt fint, men det är nog bara för jag är van att höra det ofta, min kompis brorson heter så.

• Linum

Melker är jättgulligt. Har ni övergivit Oskar och Alexander?

• Carma07

Nibla och Frujj: Nästa vecka blir bra. Som det ser ut nu så är jag flexibel.

Nibla: Ev kan jag följa med på sångstund, men det beror på vilken tid du går. Jag ska på återbesök till bm kl 10:00.

• Carma07

Och fredag har jag bvc kl 10:30 såg jag nu.

• Frujj

Alexander har vi övergivit, eller tja, inte jag men maken. Han associerar det till nån gammal granne när han var liten. Tyvärr. För jag tycker Lilleboo ser ut som en liten Alexander. Men igår bara det ploppade upp Melker... smakade lite på det och tyckte "mmmm". Fast maken är inte helt övertygad. Än.
    Tur att vi har nästan två månader kvar på oss att bestämma oss. Börjar dock bli lite pinsamt när folk frågar vad han heter och vi säger "vet inte".
    Oscar med C finns fortfarande på listan

• Frujj

Nibla: Skönt att det försvann redan på bb! Jag hade ju inte så mycket besvär under denna graviditeten av karpaltunnlarna men denna gång verkar det ha kommit efteråt (??!?). Måste fråga min bm om detta när jag ska på efterkontroll.

• Carma07

Tezz: Spännande med huset. Jag håller tummarna att allt går bra.

Svar på tråden Fikasugna erfarna makar