• Ab fab

Fikasugna erfarna makar

Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!

Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn

• Svar på tråden Fikasugna erfarna makar
  • Ab fab

Carma- gulligt. Väljer ut biler o kommer förbi.

• Bauti

Hej

Just nu är det jag som sitter på den häxhatten. Eller den ligger i min bil och åker med över allt.
    Man vet aldrig när man behöver dra på sig den

• Frujj

Bauti: hahahaha tänk vad kul det skulle se ut om du hade på dig hatten när du satt i en bilkö... eller om du ser en poliskontroll lite längre fram, släng snabbt på dig hatten och se glad ut!
    *frujjs fantasi skenar*

• Frujj

Hmm stora E tycker att mitt senaste favvonamn M är jättefult o jättehemskt och "stackars barn" om man döper honom till det...

• FruTez

Hej tjejer!

Vilket klockslag är det den 31:e? Ska bli spännande att se alla häxor och hattar!

Igår var jag hos doktorn igen. Gjorde en ny mammografi och ett ultraljud. Den jädra cystan va tillbaka. Den snälla doktorn fick ta fram stora nålen och tömma den igen. Den låg djupare än sist så det gjorde mer ont denna gången och jag har fått ett litet blåmärke. Hoppas nu på att denna tömningen tog livet av den en gång för alla! Läkaren kallade cystan för en s.k. Arnold-cysta. Jag hade ingen aning om vad det var för sorts förräns han förklarade med att säga som Terminator: "I'll be back!"

• Nibla

Tez,
    Vilken festlig doktor! Hoppas att cystan inte kommer tillbaka nåt mer...

Idag var vi uppe med tuppen. Körde N till tåget. När jag kom hem åt jag frukost, läste tidningen, svängde ihop en kycklinggratäng, dammade i vardagsrummet, dammsög i köket. Har tom hunnit sminka mig! (Ska få besök av två väninnor med bebisar kl 11)

Imorgon ska jag och lillan till Östra, äntligen ska hon bli av med sin skena. Läääängtar!

• Ab fab

mornings
    näsan droppar idag med....

Tezz- vilken rolig doktor

Nibla- grattis till skenborttagande.

• Frujj

Hihi kul doktor men inte kul med cystor. Hoppas den blev bortskrämd för alltid.

Nibla: Skönt o ta bort skenan, gott o gosa bebis ordentligt nu då!

Jaha ja.. borde greja lite men har inte ork.... känner mig seeeeg
    Nån mer?

• Linum

Jag är jätteseg idag... Vill inte alls jobba, så jag ser bara fram emot lunch och Providence. Jag brukar pricka in lunch mellan 1150 och 1300

• Nibla

Frujj,
    Vi fuskade imorse faktiskt......hon lång bredvid pappsen och myste. Helt skenlös!

Blir så less....Maken bad mig ringa och säga upp en prenumeration på en tidning som han inte hinner läsa. Ringde till deras kundtjänst och uppger prenumeraitonsnummer. Tjejen jag pratar med börjar käckt att fråga vad vi har för väder i Lerum. Hur dagen går annars och allt mysigt man kan göra inne nu när det är höst. Väldig trevlig tjej tyckte jag från början. Sen gick det upp för mig att hon endast körde detta kallprat för att bygga upp nån sorts relation så jag inte kunde tacka nej när hon tjatade om att behålla tidningen. Hon kom med en massa orsaker till att vi inte skulle säga upp tidningen. När jag för sjätte gången sagt att vi inte är intresserade längre blev hon helt kort i tonen och var inte lika trevlig längre.........*suck*

Svar på tråden Fikasugna erfarna makar