Fikasugna erfarna makar
Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!
Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn
Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!
Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn
jag är snörvlig för 180 dagen i följd. Fixat lite hemma med sängar o så i tonårs A:s sovrum. Nu skall vi en sväng till byn för fika. Ikväll är det dammiddag med tantgänget. Har vilda planer på att bi redigt full
Hej
En seg dag idag. Det var ju dammiddag igår. Mycket tevligt får jag säga. Var hemma kl 2.
Vi har varit en tur på Maxi och handlat iför iväll. Vi skall äte gorme och ha det mysigt.
Men vi börjar med ett bubbelbad.
Ha en mysig lördag!
Hej hej!
Har precis städat HELA huset, från källaren till övervåningen. Dammtorkat, flyttat undan alla möbler och våttorkat. Organiserat om i källaren, tagit in utemöblerna för säsongen. Städat garderober. Med andra ord, städat från golv till tak!!! Är helt slut nu.....
Ska göra en tacopaj och bänka mig i soffan framför IFK-Kalmar FF. Heja IFK för en gångs skull. Vinner de gynnar det Elfsborg...
Ikväll ska vi titta på "stjärnor på is", verkligen ingen bra produktion, irriterar mig på Gynning. Men det är roligt att se hur de åker konståkning.
Ab: Trist att vara förkyld i 180 dagar. Du får attackera bacillerna med en större dos vitlök och citron.
Bauti: Hoppas bubblandet var gött!
Nibla: Gör som du idag, städar, eller snarare röjer! Har fått nån röj-nojja för här har rensats kläder och så har jag varit uppe på vinden och hämtat ner lådor med Ws urvuxna kläder och sorterat ut vad lilleman kan ha. Vilket betyder nästan allt eftersom de är födda på samma årstid
Har just skickat iväg maken att köpa pizza Måste vara nåt med vädret idag...
Fy vad jag är arg på 3 nu. (mobilabb.) Har varit utan telefon i nästan 2 veckor nu. Jo det funkar ju om jag åker härifrån (pga nåt med deras master)men jag åker ju inte iväg härifrån bara för att se om jag ev fått nåt sms eller nåt...
Och nu har jag tre röstmeddelanden som jag inte kan lyssna av!! Såååååååå irriterande!!!
*grrr*
Frujj,
Du MÅSTE ju verkligen säga upp det där skitabonnemanget. Vilken dynga!
Vilket härligt väder det är idag!! Vi ska äta frukost och sen bege oss ut på en promenad. Ska ner till en barnaffär här nere på torget, lillan har vuxit ur alla sina pyjamaser.
I eftermiddag kommer lillans mormor, morfar, farmor, farfar och gammelmormor på besök. Snacka om att hon ska få gunst.....
God morgon
överlevt dammiddag riktigt bra faktiskt. Trevlig kväll.ö Idag är jag mindre sjuk- det är skönt
Hur mår lilla fröken L utan sin skena?
Frujj- vilket skit abonnemang. Kräv återbetalning!
Igår kväll var vi hemma hos ett par grannar och hade trevligt. Tacos, När & Fjärran och Jägermeister är ju aldrig fel en lördagkväll!
Idag har vi startat dagen med amerikanska pannkakor och lönnsirap. Ska nog fortsätta den med en långpromenad också.
Imorgon blir det jobb i Borås igen. Ska bli skönt att komma tillbaka till sitt skrivbord så att jag får något vettigt gjort och kan prata lite skit med kollegorna igen.
God förmiddag
Nibla, Ab: Jag skickade ett brev till 3 förra måndagen där jag skrev att jag ville säga upp abbonemanget i förtid eftersom de inte levererar vad som står i deras avtal.. och förklarade situationen. De själva måste ju veta när de stängde ner sin mast.
Väntar på svar... tyvärr kan man inte ringa dem (enligt kundtjänst) utan reklamationsavd når man enbart via brev på posten. Fy f-n va kasst!!!!!!!!!!!!!1
Aldrig mera 3!!!!!!!!!!!!!!!
*mobilabstinens*
Enda fördelen är att det blir ju billigt för att jag inte skickar så många sms, å andra sidan ligger ju de fasta kostnaderna kvar för nåt jag inte kan använda...