Fikasugna erfarna makar
Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!
Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn
Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!
Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn
Hej.
Hade min första betalande kund idag. Hon var inte lätt. Hade världens tunnaste egna naglar och det gick knappt att fina dom för hon var så nagelöm.
Men 3 timmar senare gick hon därifrån med snygga naglar
Jag hoppas att det blir mer att göra i framtiden. Blir så rastlös att bara sitta och inget göra.
Bauti: Hoppas att det kommer många fler kunder!
Nu har jag gjort korv stroganoff med purjolök, grön paprika och kålrot i. Det luktar gott i alla fall!
Grattis bauti. Roligt med riktig kund. Du kommer ha en lång kö stående utanför salongen
Bauti och Abbe har mail!
Undrar hur det går för Volvo idag... Doomday för Göteborg verkar det som. Frågade M hur han kände igår, och han svarade helt rätt: "Jag kan ju ändå inte göra något åt det". Undrar om alla har den inställningen...
Pressen på försäljarna (b.lmin P) har ökat fruktansvärt. Säljer inte dom så står Volvo där med bilarna.
Deras lager var helt sjukt, så det var rea förra veckan. Alla bilar 20000:- i rabatt.
Skall iväg och ha möte med AF & FK inte så roligt. Känns som om jag är anklagad för något när jag pratar med myndigheter.
Volvos dom står på GPs hemsida. Hur går det för er som är där eller som har den andra hälften där??
Carma och Nibla: Jag sammanstrålar gärna för en babydate nån dag, men bestäm ni när ni kan så kommer jag om jag kan. Har ju rätt mycket med hämtning o lämning av W och massa annat så jag vill inte förhindra er. Kan jag när ni bestämt så kan jag.
Idag har stora E studiedag så ingen vila ingen ro här. Fick order om att vila men hur gör man det? Nån som har ett bra tips...
M har ingen aning om vad som händer. Berörda konsulter skulle få besked idag tydligen. Vi får väl se hur det går helt enkelt. Ingen sitter säker och det är ingen idé att spekulera heller.
Det är nästan ruskigt vad ett enda lands ekonomi kan göra mot hela världen... Tänk att det sitter ett par idioter med för mycket pengar och tycker och tänker så att andra människors liv och drömmar bara kraschar på ett par sekunder. Hade WTC stått kvar hade nog folk hoppat (de gjorde de vid en annan börskrasch vill jag minnas...).
Det värsta av allt... De som sitter och leker med ekonomi är: EKONOMER! Ett ruggigt släkte av folk som inte klarade matten ordentligt på högstadiet och därför valde att läsa ekonomi på gymnsiet. Ingen naturvetare/tekniker i världen skulle välja att läsa ekonomi. Det är nämligen ingen exakt vetenskap utan baseras på fantasifulla gissningar utan verklighetsanknytning...
*suckar*
Godmiddag
Har varit uppe och badat och skrubbat lilltjejen. Tänkte hon skulle vara nybadad när vi ska till bvc för läkarträff idag. Just nu sitter hon och jollrar i babysittern vi har fått låna. Hon har kortat ner sina sovpass på natten och sömnbristen börjar kännas nu. Hoppas på att kunna ta en soveftermiddag när jag kommer hem igen.
Frujj: Vilka tider har du lämning och hämtning av W. Vi kan väl alltid försöka utgå från det?!
Hoppas det ordnar sig för er alla Volvoiter o med band dit.
Tonåringarnas mamma jobbar där o en hel del av våra kamrater har ju sin utkomst därifrån. Så det påverkar ju en rejält
Nides- hur har du det?
Hej Tjejer...
Jag fick min dom idag. Mitt uppdrag på Volvo blev uppsagd fr.o.m. idag. Trist! Men det är inget jag kunde påverka! Sist in först ut. Som tur är så går jag tillbaks till mitt företag. Tycker synd om de volovanställda! Usch, det är rätt dystert överallt! Blä. Och så i mitt av allt det här kommer lingonveckan. Kan man bli mer irriterad!
hahahhaha