• Ab fab

Fikasugna erfarna makar

Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!

Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn

• Svar på tråden Fikasugna erfarna makar
  • Ab fab

åh nej. Stackare. vad skall du göra nu? Tillbaka till Volvo eller konsultföretaget?

• Linum

Nides: NEJ!.. Fasiken vad de ställer till det på Volvo... De som borde gå är ju hela marknad och ekonomi eftersom de bevisligen inte gjort sitt jobb...

• Nides

mmmm jag få gå till huvudkontoret på lindholmen och vänta på nytt uppdrag. Under tiden så kan jag luncha med Ab, var o varanann dag. Jag tar bara älvsnabben över. Hahha
    Det finns ett pressmedellande ifrån företaget jag jobbar på i GP. Så det ser ljust ut!

• Frujj

Nides: Nej vad tråkigt
    Hoppas det dyker upp något annat snart.

Min pappa är ekonom på Volvo... hehe

Jobbigt för dem där både man och fru jobbar på Volvo, är ju inte helt ovanligt med såna konstellationer i monteringen.

Idag har vi pratat med 3 igen och fick en adress vi skulle skicka brev till och beklaga oss till haha Så nu ska jag förhoppningsvis säga goodbye till deras abbonemang forever.
    Bara jag får behålla mitt mobilnr så är jag nöjd..

Carma: Lille W går på dagis tis ons och tors 9-14 varje vecka. På tisdagar kommer jag att gå på babysim med honom så den dan är redan uppbokad. Men annars så träffas jag gärna!

• Frujj

Hmm trist man märker att lilleplutt får besvär i magen av tabletterna jag äter, idag har han fått ny blöja tre gånger så många gånger som vanligt och han fiser så byxorna fladdrar (jaa det är sant, man ser byxorna fladdra till när han pruttar)

• Nibla

Eller de som utvecklar produkterna som bevisligen inte säljer....

Linum skrev 2008-10-08 15:01:40 följande:
    Nides: NEJ!.. Fasiken vad de ställer till det på Volvo... De som borde gå är ju hela marknad och ekonomi eftersom de bevisligen inte gjort sitt jobb...
  • Ab fab

än så länge känns min värld trygg men kollegorna på Sverigebolaget påverkas ju mycket av Volvo. Vår största kund...

• Nides

nibla; Jag jobbar med produktutveckling.... hahhaha

Men det är så att det är svåra tider världen över. Jag menar, det finns väldigt få personer som köper nya bilar i dessa tider.

Nibla skrev 2008-10-08 15:40:15 följande:
    Eller de som utvecklar produkterna som bevisligen inte säljer....
  • Frujj

Skumt
    För en stund sen ringde telefonen här, det var en engelsktalande man som frågade efter mig (och han hade mitt rätta förnamn) sen började han babbla om att containern jag hade beställt hade kommit och skulle nu levereras.. Ehh ni har nog ringt fel sa jag men då rabblade han upp mitt telnr. Sa då att jag inte hade beställt någon container, och då frågade han om jag inte jobbade på bolaget XX. (Scan-nånting..) Nej det gör jag inte sa jag då och då la han på.
    Vad konstigt, rätt namn och rätt telnr men ändå helt fel!??! Hoppas verkligen inte att det kommer stå en container i trädgården när jag vaknar imorgon.. Fast.. är den fylld med guldtackor så får den gärna stå där förstås...

• Nibla

Nides: Jag vet, ville bara skriva så för att poängtera att det inte bara hänger på en yrkeskategori. Hahaha!
    Hoppas det ordnar sig för dig!

Svar på tråden Fikasugna erfarna makar