Fikasugna erfarna makar
Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!
Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn
Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!
Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn
Vem har något tipps på hemsidor som det finns färdiga malllar, så man inte behöver göra allt från noll.
Och ingen sida som tar mycket betalt, tack!
Har kollat webbhotellet one. Har det på lillasalongen.net. Men tycker att dom är alldeles för krångliga.
Tips tas tacksamt emot !
Carma: Ang. dagar att pyssla på. Tänkte bara säga att mellan den 24 nov och 10 December är jag bortrest så jag har ett önskemål att det inte blir då? Eller så kanske vi kan ta ytterligaren pysselträff efter det och jul?
Bauti: Sorry, inga bra förslag!
god morgon
neda- tack för tipset om Dagboken. Vi kurade i soffan. grät floder. Så söt den var!
Tezz- vilken fart du har på morgonen Du gick med snabba steg förbi mig i gången idag*s*
Linum- hur är det? Saknar dig här. Mycket jobb? Eller har du tid att hjälpa mig med en inbjudan *lägger huvudet på sned*
bauti- urdålig på både bra namn o webbhotell. "Bautis glamournaglar" kanske?
Nibla- vilka underbara bilder på bloggen. Hon ser ju ut som en liten docka. vansinnigt söt
Frujj-har du tagit livet av mobilleverantören nu. Vi kan hjälpa till. Det var längesedan commando wc hade något att göra
Carma- appropå bilder. Underbara bilder på bloggen. den när lilla N ligger i handen... underbar
När skall vi fika?
Och Addiz... jag glömde inte dig. Ser fram emot att du snart kommer hem snart igen. Och alla recept på bloggen
God Mörrning!
Vilket pissväder!
Helgen har varit lugn, haft besök av svärföräldrarna. De kommer ju inte för att träffa mig och N....vi står inte så högt i kurs längre! Haha!
Igår var Fars Dag, vi firade inte nåt speciellt mer än att N fick en fin tröja av L. (som hon givetvis köpt själv...haha!)
Idag ska jag och lillan på sångstund i kyrkan. Mysigt! Efter det bär det hem för mys i soffan, det är vad man får göra i detta vädret. En kopp te och tre avsnitt på raken av Beverly Hills 90210.
Abbe: *rodnar* Åh, klampade jag bara förbi dig imorse??? Usch, va otrevligt gjort! Det var verkligen inte min mening, men jag var i min egen lilla värld med musik i lurarna... Minns inte att jag såg någon person alls imorse, hehe! Du får rycka tag i mig i förbifarten nästa gång juh!
Fika, jag tycker åxå att det är dags för fika! Kanske lite kort varsel, men va sägs om denna veckan? Nästa vecka har jag en träff på måndag och på onsdagen ska jag ut och fira min födelsedag, om det nu är nått att fira... Någon som kan?
Nibbla: Låter mysigt med sångstund, men jag gissar att det mest är ni mammor som sjunger eller jollrar de små åxå med?
jag som till och med hade rosa hatt på mig Tezz
fika hade varit trevligt men är lite svår på tider. Onsdag kan jag verkligen inte- då skall jag göra chokladtryfflar
Nästa vecka går inte- då är det New York
Tez,
Vi mammor sjunger och barnen lyssnar. De lite äldre barnen ålar omkring och jollrar. L är yngst i gruppen, hon jollrar lite också!
Sen fikar vi en timma efteråt. Haha!
Fika med ER är kört för mig denna veckan. Följande står på schemat:
Tisdag: Fika med en gammal kollega
Onsdag: Fika med mammakompisar
Torsdag: Till hemorten för att träffa två bandomskompisar med bebisar.
Fredag: Mammagrupp med BVC
Så mycket fika denna veckan ändå! Haha! Har nog aldrig fikat så här mycket i hela mitt liv, som jag gör nu! Tur att man ammar.....
Tufft fikaschema Nibla. Wow
Låter inte lika kul med jobb o träning