Fikasugna erfarna makar
Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!
Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn
Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!
Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn
Tezz: Hade jag varit du hade jag lämnat över den uppgiften till någon av kollegorna som känner henne bättre.
oj... svårt att skriva sådant utan att ha en relation. det blir ju lite "falskt" om man är för personlig. jag hade nog skrivit några plattityder om att hoppas du snart mår bättre, att du snart kommer tillbaka till jobbet etc
tyvärr... det blir träna ingen prickig katt
Carma: Ville du ha den där tidningen som handlade om det vi pratade om igår? Eller ska jag slänga den? Tänkte du kanske glömde den.
God eftermiddag
Har haft en trevlig promenad och fika-dag med mammorna i mammagruppen. En liten snabb kik in här innan det är dags att börja förbereda maten.
Frujj: Den glömde jag bort alldeles. Den är inte så viktig så den kan du slänga.
Tezz: Låter som en svår uppgift att skriva kortet. Ska du skriva från allihopa. Isf håller jag med om att det är bättre att lämna över det till en kollega som känner henne bättre.
Ab: Chokladdag låter trevligt. Säger som Frujj att det hänger lite på hur det funkar med lilltjejen.
Så, nu har jag skrivit klart! Vi skulle skriva några rader var. Alltså skriva ett brev per person till kollegan som är sjukskriven. Lite roligt för henne att få massa små brev att läsa! Jag skrev bla. om vad som hänt här på jobbet på sistonde och att hon gärna skulle komma förbi och hälsa på osv. osv.
Satt och tänkte på en sak, med er mammor. Hur ofta ammar ni? Är det varannan timme?
Trevlig Torsdag Fruar! *vinkar*
Hej
Frujj:
Sex strejka. Då lär maken din gå med på Lillebror.
Sitter med räkningar upp över öronen. Över 60' papp skall ut denna månaden, då är det inräknat 30' för bytet av kakel mm i badrummet i lägenheten. Men inget roligt
Och så skall vi inte glömma att bilen skall till doktorn igen. Ior har problem med magen *undrar vad det kommer kosta?*
Håll nu era tur tummar för att jag får sålt fanskapet (lägenheten) på tisdag eller onsdag.
Det brukar funka när BT-ligan håller dom.
Ps
Kolla in min nya blogg. hetanaglar.blogspot.com/
Håller på att brottas med hemsidan. Hoppas att den skall snart vara klar (typ i april 2009).
Har tagit namnet hotnails.se.
O regnet det bara ÖÖÖÖSER ner...
Fy vilket väder...!
Bauti: Fick du ordning på det du frågade om med din blogg?
Fredag idag, skönt. Ikväll ska vi till ett par kompisar och så tänkte jag nog baka bröd på dan. Beror lite på hur det sovs här. Hänger lite på det!
Inatt har lillebror sovit från midnatt till kl 8. Booobsen var som meloner.... *ajaj*
*fniss*
Förresten, för ett tag sen så pratade vi ju om alternativ till BT, jag har hittat ett, är vi intresserade av det fortfarande?? Gratis är det!