Fikasugna erfarna makar
Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!
Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn
Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!
Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn
Tiden är det som är problem. Så det kommer inte att bli fler lerverk känns det som.
oh va synd. jag har hittat en grej som jag verkligen vill ha. Ett par händer som sticker upp ur rabatten (typ diskhandskar fyllda med cement)
Men det kan du lätt göra själv.
På Panduro finns det gipsmassa som du kan stoppa ner händerna i och sedan fulla dom med annan gips. Vet bara inte om just gips är så bra att ha i rabatten. Men du kan säkert fulla formarna med cement oxå.
Godförmiddag
Tack för igår, jättetrevligt att träffa er!
Skönt att höra Carma att det var som det skulle med stygnen. Trist med svidningar och ont , hoppas det försvinner snart.
I helgen står en sak på vårt "schema" som MÅSTE göras... frosta av frysen! Sååå trist men nu är det så mycket is i frysen att den snart inte går att stänga, så nu är det liksom dags...
Annars idag hade jag tänkt åka iväg på några ärenden men får inte tummen ur, betar av min "att-göra-lista" hemma istället tills maken kommer hem från jobbet så får vi väl åka alla fyra istället. (Stora E åker till sin pappa i helgen)
Min "att-göra-lista" hemma är full av samtal som ska ringas, mail som ska besvaras och lite annat lull-lull. Man får passa på att ringa när liten man sover och den lite större mannen är på dagis.
Idag blir Lilleboo och Nibla juniora 1 månad gamla!
Grattis hälsar Lilleboo till L!
Kollade just på scb.se, det finns 692 män som har förnamnet Lillebror, 34 har det som tilltalsnamn.
Hmmmm
Kanske skulle ge Lilleboo Lillebror som andranamn... *skojjar...*
Nibla och Carma: Har ni andranamn klara för era små? (om de ska ha andranamn så klart
Hmmm det finns faktiskt en kille i gbg som heter Lillebror i andranamn... han är lika gammal som mig! O så finns det en som är 20 år... oj!
birthday.se är en jättekul sida.. hihi
Grattis till Lilleboo och lilla L på era 1-månadsdagar!
Frujj: Har precis skickat in papprena till Skatteverket efter att äntligen ha bestämt mig. Det blir Natalie och Elin som mellannamn.
Min mamma hade en morbror som hette Bror och en moster som hette Syster så varför inte Lillebror? Lite tråkigt att heta kanske när man blir vuxen. Men som mellannamn blir det väl perfekt.
Med andra ord hade min mormor en bror som hette Bror och en syster som hette Syster. (För att lättare kunna se det roliga med det. )
Carma: hihi vad kul
Här har det nästan blivit en "kul grej" att kalla honom Lilleboo så hmm varför inte *fniss*
Fina mellannamn, det på E var ett av mina favvonamn om det blivit en tjej.
Elin Eva Elizabeth
eller
Ellen Eva Elizabeth
men nu har vi en Oscar Leonard Lilleboo istället *fnissar*
Om det nu blir Oscar... hmm *funderar*