• Viiala

HJÄLP

min kille blev hellt plöttsligt gätte intresserad av vårt bröllop å vill gifta sig i januari.

har ingen kläning vill ha en vanlig har hittat den men är för liten för mig så måsste ha nån som syr den till mig.
    ingen ring inget pynt ingen lokal ingen ting hellt änkelt.

ge mig tipps snälla

• Svar på tråden HJÄLP
  • Viiala
    SaraPayam skrev 2008-10-20 13:59:16 följande:
    Alltså, det är inget fel på klänning, men den kanske inte passar till ett bröllop, men med tanke på du inte ska ha bröllopsklänning, så skulle säkert den passa istället, men den är kanske inte så "bröllopsfestlig" Eller?
    nä det är den inte men jag bli depprimerad jag hittar ingen ting hitta svart kjol men ska jag gå runt å se ut som vi är på begravning haha

men min kompis giffte sig i leans och en rosa ful tröja s¨å det går nog med svart ahha
  • SaraPayam
    Viiala skrev 2008-10-20 14:02:13 följande:
    nä det är den inte men jag bli depprimerad jag hittar ingen ting hitta svart kjol men ska jag gå runt å se ut som vi är på begravning hahamen min kompis giffte sig i leans och en rosa ful tröja s¨å det går nog med svart ahha
    Men det måste väl finnas en massa snygga saker i affärerna :) Vilka affärer brukar du gå & titta i? Har du ingen gammal snygg klänning som du kan sy om lite grann, så att den upp piffad ut?
  • Viiala

haha nä inget gammalt här inte haha har kvar mammas tröja som hon hade när hon gifte om sig men nä den e för liten och för kort hhaha ja det finns inga roliga äffärer i örebro lindex kapphal sånt tråk

• SaraPayam
    Viiala skrev 2008-10-20 14:15:44 följande:
    haha nä inget gammalt här inte haha har kvar mammas tröja som hon hade när hon gifte om sig men nä den e för liten och för kort hhaha ja det finns inga roliga äffärer i örebro lindex kapphal sånt tråk
    Hmm svårt, vet inte hur jag ska kunna hjälpa dig. Men det viktiga är ju att du trivs i kläderna som du ska ha på dig, sen spelar det väl egentligen ingen roll vad det är :)
  • Viiala

har redan köppt baguetter med vitlök och örter som ligger i frysen dom håller länge och så har jag i dag köppt 4 formar till att göra pajer i :)

• SaraPayam
    Viiala skrev 2008-10-22 13:58:29 följande:
    har redan köppt baguetter med vitlök och örter som ligger i frysen dom håller länge och så har jag i dag köppt 4 formar till att göra pajer i :)
    Det va ju bra :) Det är ju bra att dela upp kostnaderna lite :) Sen får man ju passa på när det är billigt :)
  • september2009bröllop

vad kul.. vad blir de för paj då?

• Viiala

ja precis och frys varror spelar ju ingen roll hur länge det ligger nästan bäst föru datum på bagguetterna va 07 09 asså i sommar nån gång

• Viiala

vi ska göra nån köttfers paj eller tacko paj och 2 skink broccoli paj så 2 av varrje då

Svar på tråden HJÄLP