• Viiala

HJÄLP

min kille blev hellt plöttsligt gätte intresserad av vårt bröllop å vill gifta sig i januari.

har ingen kläning vill ha en vanlig har hittat den men är för liten för mig så måsste ha nån som syr den till mig.
    ingen ring inget pynt ingen lokal ingen ting hellt änkelt.

ge mig tipps snälla

• Svar på tråden HJÄLP
  • SaraPayam
    Viiala skrev 2008-10-06 19:30:39 följande:
    tänkte göra en egen brud buket å om min sysster ska komma hitt så får hon vara vigsel bevis eller va man ska säga
    [/citat]
    Viiala skrev 2008-10-06 19:23:53 följande:
    [citat]
    Nej precis å mina barn dom har såå mycket av allt bortskämd av mormor :)jag rinde manen min å så att jag fårt en bra i de av en tjej på bröllopstorget haha tycker han ska komma hem nu han e hos en kompis åja spelar spel haha
    [/citat]
    Viiala skrev 2008-10-06 19:24:28 följande:
    [citat]
    a ok ha så kul :)
    Nu är jag färdig med träningspasset för idag...så det känns skönt. Jag har tänkt att gå ner 10-15 kg till innan bröllopet (jag har gått ner 15 kg nu) Så jag ligger i hårdträning ;)

Hahaha ja du det brukar bli så, men det är ju bra att de skämmer bort dom, då kommer de ju inte märka nån större skilland om ni skulle köpa någon lite mindre i födelsedagspresent & julklapp.

Vad spännande, du måste ju berätta sen vad han tyckte om idén :) *ler*

Men det är ju toppen, vad vill du ha för blommor i buketten? Jag tror att man måste ha två vittnen, men jag är inte säker...hmm men jag tror det i alla fall.
  • Viiala

a min kompis gifte sig i lördags å hon hade 2 vittnen så det blir väll min sysster å hennes kille eller min syster å nå mer

ne dom märker nog inte att vi snålar lite :)

jo han är hemma nu han gillade ideen :)

• SaraPayam
    Viiala skrev 2008-10-06 20:56:04 följande:
    a min kompis gifte sig i lördags å hon hade 2 vittnen så det blir väll min sysster å hennes kille eller min syster å nå mer ne dom märker nog inte att vi snålar lite :)jo han är hemma nu han gillade ideen :)
    Vad spännande & kul att han gillade det :)
  • Viiala

ja så nu siter jag har å krånglar med nån sida jag ska beställa skor från så är ne men e semst på engelska hihi

• SaraPayam
    Viiala skrev 2008-10-06 21:08:00 följande:
    ja så nu siter jag har å krånglar med nån sida jag ska beställa skor från så är ne men e semst på engelska hihi
    Ja det är alltid jobbigt, jag har jättesvårt med skor, så jag hoppas verkligen att jag hittar några som är bekväma sen :)
  • Viiala

ja nu va det en nya dag tänkte åka till stan å kolaa efer lite allt möjligt kul men först å fremst efter nån kläning som liknar den jag har eller tyg å försöka gör nån fin klänning

• SaraPayam
    Viiala skrev 2008-10-07 10:59:09 följande:
    ja nu va det en nya dag tänkte åka till stan å kolaa efer lite allt möjligt kul men först å fremst efter nån kläning som liknar den jag har eller tyg å försöka gör nån fin klänning
    Ååå vad spännande, det är så kul att shoppa sånt ;) Hoppas att du har hittat något fint :)
  • Viiala

a tyvär får jag shoppa näsa månad eller efter den 20 oktober men ögon shoppa e åxå kul :)

• SaraPayam
    Viiala skrev 2008-10-07 12:51:13 följande:
    a tyvär får jag shoppa näsa månad eller efter den 20 oktober men ögon shoppa e åxå kul :)
    Ja visst är det de :) Man måste ju nästan kolla runt lite med för att man ska få det man vill ha :) Det skulle ju vara tråkigt om man skulle ångra köpet sen.
Svar på tråden HJÄLP