• Viiala

HJÄLP

min kille blev hellt plöttsligt gätte intresserad av vårt bröllop å vill gifta sig i januari.

har ingen kläning vill ha en vanlig har hittat den men är för liten för mig så måsste ha nån som syr den till mig.
    ingen ring inget pynt ingen lokal ingen ting hellt änkelt.

ge mig tipps snälla

• Svar på tråden HJÄLP
  • SaraPayam
    Viiala skrev 2008-10-10 20:10:54 följande:
    i dag blev rådhuset bokat kl 12 den 10 januari :)nu går det undan både lokal å plats färdig :)var in på en smycke affär i dag :) tittade på ringar och fick oloka förslag på ringar å hur man kunde göra
    Ååå vad kul :) Det är ju inte alls långt kvar :)

VAd tittade du på för ringar då?
  • Viiala
    SaraPayam skrev 2008-10-10 20:57:34 följande:
    Ååå vad kul :) Det är ju inte alls långt kvar :) VAd tittade du på för ringar då?
    tittade på 2 olika alternativ 1 som jag tror vi bästemt oss för är att ta den ring jag har nu förlivningsringen och lägga i 1 stor eller 3 små diamater i har ganska bred ring eller en annaa lite smalare i guld med 9 små små diamater i

min förlovningsting är både guld å silver
  • SaraPayam
    Viiala skrev 2008-10-11 09:51:29 följande:
    tittade på 2 olika alternativ 1 som jag tror vi bästemt oss för är att ta den ring jag har nu förlivningsringen och lägga i 1 stor eller 3 små diamater i har ganska bred ring eller en annaa lite smalare i guld med 9 små små diamater i min förlovningsting är både guld å silver
    Det låter snyggt :)
  • Viiala

nu är mina inbyudnings kort halv klara fattas bara våra nr och sånt info kvar

hittar ingen klänning jag vill ha :(

• SaraPayam
    Viiala skrev 2008-10-20 08:32:52 följande:
    nu är mina inbyudnings kort halv klara fattas bara våra nr och sånt info kvarhittar ingen klänning jag vill ha :(
    God morgon, hur är det?

Ååå vad kul :) Kan du inte lägga in en bild så man får se hur de ser ut?

Hmmm svårt har du varit inne på den här sidan & kollat. Tycker de har ganska fina klänningar :)

www.lightinthebox.com/wholesale-Bridesmaids-Dresses_c1773

Hoppas att du hittar nåt kul :) Annars kanske du får lite inspiration så att du kan sy upp en klänning åt dig :)
  • Viiala

god morgon jo det är så där
    har lakt upp några bilder på korten.

i dag känns det som jag vill kasta ut han han sov tills nu fast jag sakt till han 10 gånger att gå upp vi skulle väg å handla nu derekt på morgonen för jag ska jobba i kväll
    men nä ingen steg upp jag fick springa i väg med stor tjejen till skolan lill grabben va hemma med trött pappa men jag va borta i 5 min bara skolan ligger bakom vårt hus ungefär :)

så nu sitter jag här med ytterkläder på haha å ska gå men känner inte för det längre men man kan ju inte va utan mat haha

jag har hittat en kjol jag vill ha den är svart men va ska man ha för topp till då vill ju inte va hel svart haha

• SaraPayam
    Viiala skrev 2008-10-20 09:23:24 följande:
    god morgon jo det är så därhar lakt upp några bilder på korten.i dag känns det som jag vill kasta ut han han sov tills nu fast jag sakt till han 10 gånger att gå upp vi skulle väg å handla nu derekt på morgonen för jag ska jobba i kvällmen nä ingen steg upp jag fick springa i väg med stor tjejen till skolan lill grabben va hemma med trött pappa men jag va borta i 5 min bara skolan ligger bakom vårt hus ungefär :)så nu sitter jag här med ytterkläder på haha å ska gå men känner inte för det längre men man kan ju inte va utan mat hahajag har hittat en kjol jag vill ha den är svart men va ska man ha för topp till då vill ju inte va hel svart haha
    Hmm det är svårt, håller med om att du kanske inte ska vara helsvart på bröllopsdagen. Jag har knappt hunnit gå i några affärer nu under hösten så jag vet knappt vad som finns i klädväg ;)
    Men du ville väl ha något som liknar det som finns i galleriet, eller? Det borde väl finnas något så att du kan efterlikna det.

Haha killar de är som de är, men det är väl det som gör att vi älskar dem så mycket ;)
  • Viiala

ja tyvär så är väll så med killar

ja jag tänkte föst gå till nån som ska sy den men nä jag är snåll haha min kille har pansion han har adhd och jag jobbar bara tim så vi är inte världs rik haha så nått fint lätt vill jag ha men det börjar väll komma in röda tröjor å så nu man kanske hittar nån fin. till svart kjol

• SaraPayam

Jo du kommer säkert att hitta nåt. :) Men kan du inte sy något själv, du bethöver ju inte gå till någon sömmerska. Tror att du skulle komma billigare undan om du bara köpte typ & sydde upp klänningen/kjolen :)

• Viiala

jo kanske det jag har funderat men har inte kommit i väg till nån typ butik och tittat

Svar på tråden HJÄLP