• Viiala

HJÄLP

min kille blev hellt plöttsligt gätte intresserad av vårt bröllop å vill gifta sig i januari.

har ingen kläning vill ha en vanlig har hittat den men är för liten för mig så måsste ha nån som syr den till mig.
    ingen ring inget pynt ingen lokal ingen ting hellt änkelt.

ge mig tipps snälla

• Svar på tråden HJÄLP
  • SaraPayam
    Viiala skrev 2008-10-28 09:10:36 följande:
    nu har jag hadlat :)fast inte till mig :(min kille köppte sig en vit skjorta 99 kr på dressman extrapris :)köppt klänningen till min dotter den i galeriet och ett par finna skor till henne :) hon fyller ju i morrn så då får hon det då :) kan hjon ju ha på kalaset och nyår å jul åxå ju.hitta ett par skot till mig men våga inte handla men ska jag ha dom måsste jag ju köppa dom i dag det var expris på dom med 199 och bara ett ända par kvar funderar om jag ska ha svarta fin byor på mig i stället det är ju mitt i vintern som sakt
    Vad kul med en massa shoppande :) Och till vilka bra priser, sånt är ju alltid positivt :)
    Men den klänning som de har i galleriet i svart & rött. Tyckte du inte om den?
  • Viiala

jo jag tycker om den men vet inte om jag hinner fixa en sån innan 10 januari. vet inte vad det kommer kosta heller att nån syr den till mig

• SaraPayam
    Viiala skrev 2008-10-28 09:15:45 följande:
    jo jag tycker om den men vet inte om jag hinner fixa en sån innan 10 januari. vet inte vad det kommer kosta heller att nån syr den till mig
    Vart ifrån kunde du beställa den då? Du kan ju alltid ringa & höra hur lång tid de tror att det kommer att ta innan du får hem den :)
  • Viiala

på sidan jag hittade den finns den inte i min stolek tyvär

• SaraPayam
    Viiala skrev 2008-10-28 11:08:25 följande:
    på sidan jag hittade den finns den inte i min stolek tyvär
    Aha, jobbigt, men kolla med en sömmerska då :)
  • Viiala

jo jag ska nog göra det annars så har jag ju 2 till alternativ men har ingen topp till dom haha får gå i bhn

• SaraPayam
    Viiala skrev 2008-10-28 11:12:10 följande:
    jo jag ska nog göra det annars så har jag ju 2 till alternativ men har ingen topp till dom haha får gå i bhn
    hahaha din blivande man kanske skulle uppskatta det, men kanske inte de andra gästerna ;)
  • Viiala

haha nä men han kan gå i kalsonger haha undra va dom skulle säga på rådhuset då

• SaraPayam

Hahaha tror inte att det är nån bra idé ;)

Hur går det med blomman du skulle köpa då? Har den överlevt?

Svar på tråden HJÄLP