• Viiala

HJÄLP

min kille blev hellt plöttsligt gätte intresserad av vårt bröllop å vill gifta sig i januari.

har ingen kläning vill ha en vanlig har hittat den men är för liten för mig så måsste ha nån som syr den till mig.
    ingen ring inget pynt ingen lokal ingen ting hellt änkelt.

ge mig tipps snälla

• Svar på tråden HJÄLP
  • Viiala

nej dom sa inget om det men han får alltid in pengar den 18 varje månad så då kommer det att dras på en gång ju det han ligger minus så det är ju bra annars så ligger man ju äffter hela livet :( ne inte hella men ett tag

men planeringen av bröllopet det är det som känns jobbigt ju och jag vill inte skutta fram det 1 månad

• september2009bröllop

men ni kan ju inte ligga minus på kontot i 3 veckor..

• september2009bröllop

ok de va ju bra

• Viiala

japp men tror vi ställer in bröllopet i alla fall i dag är en hemsk dag förs det där sen krånglar försäkringskassan med mig å killen är allmänt latt sitter i sängen käkar å ser på film NEJ TACK jag sicka utt han så nä jag pallat inte med sånt

• september2009bröllop

de låter ju inte bra...

• Viiala

nä ringde till honom och sa att jag inte årkar med detta att jag inte vill längre

han skulle försöka fixa en egen bostad.

• september2009bröllop

vad tråkigt för er... ni som planerade bröllop och allt...

• Viiala

ja men tyvärr jag vill inte gifta mig med en latt korv

• SaraPayam

Oj vad mycket som har hänt för dig Viiala. Vad tråkigt att ni stället in bröllopet & att ni ska dela på er. Men samtidigt försöker jag förstå hur du känner. Men stackare...Hoppas att det löser sig till det bästa. Kram på dig

Svar på tråden HJÄLP