• Viiala

HJÄLP

min kille blev hellt plöttsligt gätte intresserad av vårt bröllop å vill gifta sig i januari.

har ingen kläning vill ha en vanlig har hittat den men är för liten för mig så måsste ha nån som syr den till mig.
    ingen ring inget pynt ingen lokal ingen ting hellt änkelt.

ge mig tipps snälla

• Svar på tråden HJÄLP
  • SaraPayam

Hittade du något annat roligt när du kollade runt? Såg förra veckan när jag va på stan att de redan hade plockat upp julsakernai vissa affärer, tycker att det känns lite tidigt, men samtidigt är det jättemysigt :)

• Viiala

tyvär kom jag aldrig till stan. i dag känns allt bara blää han inte till stan kompisar skulle komma hitt men kom inte å barnen krånglade å min kille e bara enbart suur i dag värkar det som å så tar man ått sig å tycker allt är enns eget fel

• SaraPayam
    Viiala skrev 2008-10-07 16:06:12 följande:
    tyvär kom jag aldrig till stan. i dag känns allt bara blää han inte till stan kompisar skulle komma hitt men kom inte å barnen krånglade å min kille e bara enbart suur i dag värkar det som å så tar man ått sig å tycker allt är enns eget fel
    Det låter inte alls som någon bra dag, vad jobbigt för dig, finns här om du behöver prata av dig :)
  • Viiala

jo det elite jobbigt min karl har adhd och jag har mens haaha inte alls bra i hop då

• SaraPayam
    Viiala skrev 2008-10-07 16:24:28 följande:
    jo det elite jobbigt min karl har adhd och jag har mens haaha inte alls bra i hop då
    Hahaha vilken kombination...då förstår jag verkligen att det kan vara lite jobbigt *ler*

Vad har du gjort annars idag?

Själv har jag inte gjort nåt, bara myst med m2b innan han gick iväg till jobbet. Han ska ha nattjour i natt, så nu ikväll ska jag se till att göra lite nytta här hemma, städa lite & plugga & ta en sväng om på crosstrainern :)
  • Viiala

ja du i dag var hemma lata mig till 11 då sånen hemtades tittat på tv/film med barnan diskat lagata mat damsugit å sånt hemma dag

• SaraPayam

Men det är skönt att slappa & göra ordning lite där hemma :) Det behövs ju det med :)

• Viiala

ja det gör ju det. i morrn ska jag åka upp på satn så fort jag bara kan så jag kan ögon fönster shoppa lite

• SaraPayam

Skojigt :) Då ska jag hålla tummaran för att det blir lyckad fönstershopping :)

Svar på tråden HJÄLP